Ik wou gisteren ff de koeling van mijn hd loshalen (na aanleiding van post op t.net over het stiller maken van je pc (ik gebruik hd-600 justcoolers dus toch waardeloos)), en wat gebeurde er toen ik de stroomkabel los trok: er kwamen 2 pinnen van de hd mee (ik heb er dus 2 in de aansluiting zitten en 2 in mijn hd). Dit is dus niet leuk, geen voeding is namelijk geen hd:(
Het gaat hier om een Maxtor DiamondMax 40+ 20GB 7200rpm ATA-100 schijf. Bij zijn identieke broertje zitten de pinnetjes wel goed vast, maar bij deze niet.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan ook iemand mij vertellen of dit onder de garantie valt (ik heb al gebeld met de leverancier en die wil er wel naar kijken en dan opsturen, maar ik wil nu meteen een nieuwe, hij is ^$**#% 2 maanden oud)?
Ik ben wanhopig :'(
en :(
Het gaat hier om een Maxtor DiamondMax 40+ 20GB 7200rpm ATA-100 schijf. Bij zijn identieke broertje zitten de pinnetjes wel goed vast, maar bij deze niet.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan ook iemand mij vertellen of dit onder de garantie valt (ik heb al gebeld met de leverancier en die wil er wel naar kijken en dan opsturen, maar ik wil nu meteen een nieuwe, hij is ^$**#% 2 maanden oud)?
Ik ben wanhopig :'(