Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HDD activiteit LED brandt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook zon leuk stekkertje van een Led aangesloten op het moederbrod waar ie hoort te zitten. Alleen knippert er niets bij harde schijf activiteit.
Heeft iemand een ideetje, heb er nog niks over gelezen in dit forum.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:48:
Ik heb ook zon leuk stekkertje van een Led aangesloten op het moederbrod waar ie hoort te zitten. Alleen knippert er niets bij harde schijf activiteit.
Heeft iemand een ideetje, heb er nog niks over gelezen in dit forum.
Een LED werkt alleen als de + en - pool goed aangesloten zitten. Zodra je de +5V op de - van de LED aansluit, geberut er niks. Idd dus even het stekkertje omkeren.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Sommige moederborden hebben ook nog aparte led aansluitingen voor de ide en sata schijven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk die van mij niet. Dat is een al wat oudere Micro ATX met slechts 1 aaansluiting voor CPU Fan.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:03:
Ik denk die van mij niet. Dat is een al wat oudere Micro ATX met slechts 1 aaansluiting voor CPU Fan.
Maar wat heeft de CPU fan hier mee te maken dan? die HDD led heeft ergens op je mobo 2 pinnetjes en daar moet je hem op aansluiten, niet op de CPU fan lijkt mij .

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Kom op, dit is wel een heel basic vraagje, ik kan me niet voorstellen dat je hier met zelf prutsen, FAQs doorlezen of op GoT of het Internet zoeken niet uit kan komen. Bovendien is je topicstart wel heel beperkt; lees Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy) nog even door als je wilt weten wat er in een goede topicstart staat.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.