Toon posts:

installatieprobleem met Man of Valor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag het spel Man of Valor gekocht. ALs ik deze in mijn pc stop start ie automatisch op. ALs ik zeg installeren begint ie met het installeren van acrobat reader! Heel vaag. Als ik dat stop ga ik met de hand installeren. (dubbel klik op setup) Dan begint ie. Eerst cd 1 (gaat goed) dan cd 2 (gaat goed)

En dan cd 3 Gaat heel even goed. Dan krijg ik een foutmelding

"er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume disk 1 in station I"

dat doe ik en dan 1 seconde daarna de volgende melding:

"errornumber: 08x0040707 Description: DLL function Call crashed:
ISRT.-wait on dialog

SETUP.wil now terminate!

Wat kan er mis zijn. Mijn PC is helemaal schoon. Enkel windows endergelijke.

Heel erg bedankt!

Kompas

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand iets? Ik wacht wel af.

Wel een kleine up-date.

Installeren is eindelijk gelukt.

Echter het voorfilmpoje is schokkerig en als ik een singlemission start krijg een runtime error!

Mijn systeem is 1200+ AMD
512 intern
Radeon 9100 64Mb

Iets aan de lage kant maar zou toch moeten werken volgens het doosje!

Wie kan mij helpen!?

THNX
Kompas

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ik denk dat je systeem het spel niet aan kan. Een 1200+ is aan de magere kant, het geheugen is goed te noemen, maar bij de videokaart begin ik erg te twijfelen. Ik denk persoonlijk dat het daar aan ligt. De meeste games zetten wel iets op het doosje maar dat is dan ook onder de beste omstandigheden, en die haal jij natuurlijk nooit.

Wat je kunt proberen is de game bij een vriend van je te installeren en kijken of hetzelfde probleem zich bij hem voordoet. Is dat het geval dan is er iets mis met de game en zou ik terug naar de winkel gaan en zeggen dat hij niet werkt, is dat niet het geval dan ligt het echt aan je eigen systeem en is het enige wat je kunt doen een upgrade van je systeem maken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Mee eens, maar doordat het systeem te langzaam is zou bij de installatie niet uit hoeven maken.
Heel raar, ga toch maar ff proberen bij een vriend/familie/kennis/computerwinkel