Gadget nodig voor streaming media in bed...(mmhh)

Pagina: 1
Acties:
  • 691 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:20

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Zoals mijn vage titel al doet vermoeden heb ik iets nodig voor in bed, maar niet zo drastisch als de meesten zullen denken.

Het zit zo.
Ik luister als ik in bed lig altijd naar muziek (usb-mp3 speler) of een politie scanner. Dit werkt al jaren prima, maar ik vind het vaak erg onhandig omdat je erg beperkt bent in je keuze van luisteren.

Het liefste zou ik iets hebben dat ik gewoon naast mijn bed kan leggen, koptelefoon eraan, en bijvoorbeeld een door mij gekozen streaming kanaal met muziek of andere vormen van radio ontvangst ( bijv. luchtvaart in de USA dmv streaming media )
Of dat ik mijn collectie mp3's op mijn computer beneden op shuffle kan zetten en lekker laten draaien via WAN.

Nu weet ik dat bijv. een I-Pod met een 40gig veel muziek kan bevatten, maar ik zoek juist een oplossing voor het streaming gebeuren.
Aangezien ik geen plaats heb voor een computer naast mijn bed moet ik iets anders verzinnen. Ik heb dus de beschikking over een draadloze verbinding ( 140G+ ) als er bijv. al zo'n gadget zou zijn wat bijv. via dit werkt.

Wie heeft er een idee om mijn wens te laten uitkomen?

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-06 01:29

Technicality

Vliegt rechtsom...

OMG, jij luistert in bed naar USA luchtvaart? 8)7

Naja, als iemand iets weet, ik zou het ook wel prettig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Philips heeft nu een mooie gadget voor het ontvangen van audio, in de Connected Planet serie. Mooi blauw LCD-schermpjes waarmee je op je PC kunt rondkijken via WiFi, met audiouitgangen. Weet alleen niet of streams ook gaan werken...

Nu voor E129,00 bij de Philips personeelswinkels zag ik, dus dan moet je wel iemand kennen die een pasje heeft. Maar in de normale winkels is het meestal niet veel duurder.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Koop een willekeurige PalmOS handheld (bijvoorbeeld de Tungsten|E2), koppel hem via Bluetooth aan je draadloze verbinding, en gebruik PocketTunes (kan shoutcast aan). Je kunt ook een tweedehands TungstenC of nieuwe LifeDrive kopen, en daarmee direct verbinding maken via WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Idem zo voor een pocketpc natuurlijk (met ingebouwde wifi en een gratis audio player)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 12:46

Korakal

Up up up!

Niet geschikt voor portable, maar wel voor eventueel een micro/mini audioset met line-in:
http://www.apple.com/airportexpress/airtunes.html

Werkt zowel met Mac en PC als bron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 09:18

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Netgear heeft de MP101 en de MP115 (dacht ik). Zelf heb ik de MP101, maar of je daarmee naar je politiescanner kan luisteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

wat dacht je van zo iets:

http://www.linksys.com/pr...?grid=35&scid=43&prid=640

Prijs is rond de 90euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Hmmm op the tweakers nieuws pagina trouwens deze:

wel wat duurder:

nieuws: Luisterproef Sonos draadloos muzieksysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11-2024
Zoals hierboven al gezegd:

Philips SLA5500 (met mooi blauw schermpje ;) ).
Verbind (802.11b) met je draadloze netwerk. Kan enkele internet streams aan (niet via Philips back-end !), en speelt alle mp3's, wma's en wma-drm (gekocht op bijvoorbeeld music.msn.nl) af.

Philips SL50i (zonder mooi blauw schermpje ;) ).
Verbind (802.11b) met je draadloze network. Kan in principe alle mp3-internet streams aan (wel via Philips back-end: www.club.philips.com), dus hier kun je ook zelf url's toevoegen naar mp3-streams. Speelt alle mp3's van je pc af.

Philips SLA5520 (in ontwikkeling, met mooi blauw schermpje)
Verbing (802.11g) met je draadloze network. Kan in principe alle mp3, wma en wma-drm streams aan (wel via Philips back-end: www.club.philips.com), dus hier kun je ook zelf url's toevoegen naar mp3, wma en wma-drm streams (onder voorbehoud, weet exact details wma-drm ook niet). Speelt alle mp3's, wma's en wma-drm's van je pc af.

ps. Succes met uitzoeken. ;)
pps. Of als je het duur wilt maken, zie de frontpage voor het sonos systeem.
ppps. Allen maken gebruik van het UPnP medium om met locale pc's te verbinden (of met NAS, indien daat ook een UPnP server ingebouwd zit !)

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Is een laptop/tablet PC niet iets? Kun je alles mee...
Zpottr schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:17:
Philips heeft nu een mooie gadget voor het ontvangen van audio, in de Connected Planet serie. Mooi blauw LCD-schermpjes waarmee je op je PC kunt rondkijken via WiFi, met audiouitgangen. Weet alleen niet of streams ook gaan werken...

Nu voor E129,00 bij de Philips personeelswinkels zag ik, dus dan moet je wel iemand kennen die een pasje heeft. Maar in de normale winkels is het meestal niet veel duurder.
Specs/typenummer?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 16:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heb je geen ruimte voor een klein laptopje? Pentium 2 zou ruim voldoende moeten zijn voor Windows 98 + Winamp 2. De muziek haal je van je PC van beneden en je het uren luisterplezier. Als je er een UTP kabel in stopt, kun je ook streaming data ontvangen.

Zelf bestuur ik vanuit bed met m'n laptop via VNC m'n server die in dezelfde kamer staat. Werkt ideaal. :Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64307

Koop een FMtransmitter en sluit deze aan op je computer. Dan zet je op je PC gewoon een playlist MP3tjes of een streaming iets aan en dan kan je het boven via een radiootje beluisteren.

Ik heb er nog eentje liggen, voor 30 euro ben je dan klaar (bereik 45 meter, maar als het door muren enzo heen gaat kan het een beetje storen, dus het beste is het als je PC niet al te ver van je eigen kamer af staat)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 03-06-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb nog een simpelere variant op Crispy en dat is gewoon een draadloze koptelefoon aanschaffen. Danwel modden naar je wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
TerraTec heeft daar een mooi stukje hardware voor, de TerraTec Noxon.
Een review kan je hier vinden:
http://www.tomshardware.com/consumer/200505271/
Dit is een mp3 speler met WLAN erop, zodat je muziek direct van je pc kan streamen, of zelfs gewoon een directe internet stream.

Te koop bij salland automatisering voor 117 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 14:03
Sluit een draadloze koptelefoon aan op je pc......
Voor verschillende streams : maak er een playlist van in Winamp en bestuur die met je gsm via bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
"Aangezien ik geen plaats heb voor een computer naast mijn bed moet ik iets anders verzinnen."

Mac Mini ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:04
Volgens mij heb je genoeg aan een willkeurige PDA met ingebouwde WiFi :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Kan je niet een FM-transmitter aansluiten op de koptelefoonuitgang van de je computer, en dan gewoon via een wekkerradio luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik De Buurman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:37
Afbeeldingslocatie: http://www.sonos.com/graphics/products/lg_zp_2.jpg

Ziet er ook nog super strak uit

http://www.sonos.com/store/?tref=ghome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Off topic.. wat is die streaming voor luchtvaart uit de USA.. serieus lijkt me wel grappig te horen, ben wel nieuwsgierig eigenlijk.. :P

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hope schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:04:
Off topic.. wat is die streaming voor luchtvaart uit de USA.. serieus lijkt me wel grappig te horen, ben wel nieuwsgierig eigenlijk.. :P
Vroeg me precies hetzelfde af, ff google er op los laten :P

http://www.liveatc.net/ misschien?

[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 07-06-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope

Hope

Is een meisje!

sOid schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:21:
[...]

Vroeg me precies hetzelfde af, ff google er op los laten :P

http://www.liveatc.net/ misschien?
Haha serieus

"one, six, seven zero, two three thirty.. west south... We got a sixty-one!"
Wattes?!.. zo val ik wel in slaap ja.

Serieus grappig man als dit het is. Best spannend. Hoor je ineens zoiets als "Mayday, mayday!"
Zou er zoiets ook voor schiphol zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3671

Ik zit ook te denken aan een zo klein mogelijk apparaat dat draadloos streaming media (en dan specifiek VIDEO) zou kunnen draaien van mijn computer.
Een Tungsten PDA met bluetooth kan al heeel erg klein zijn (zo'n 130 gram), en kan via bluetooth een verbinding maken. Andere opties waar ikzelf over zat te denken is een Microsoft smartphone, zoals de SPV C500 van 107 gram en de Motorola MPx220 van 113 gram.
Ook allebei super klein, alleen daarmoet je weer een active sync connectie hebben, en kan je daarom niet met access point werken (voor zover ik weet).

iemand anders die nog super kleine apparaten kent waarmee je via Bluetooth of Wifi video kan streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Laatst online: 19-06 15:28
Het klinkt misschien raar, maar het apparaat dat op http://www.kerkomroep.nl/docs/handleidingKWR.doc te vinden is zou volgens mij doen wat je wilt.
Je kan iedere shoutcast-stream beluisteren, en volgens mij was de prijs van de kastjes ongeveer 150 euro.
Verbinding kan via ingebouwd modem of gewoon op het netwerk. Een draadloze versie is er volgens mij (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hope schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:13:
[...]

Haha serieus

"one, six, seven zero, two three thirty.. west south... We got a sixty-one!"
Wattes?!.. zo val ik wel in slaap ja.

Serieus grappig man als dit het is. Best spannend. Hoor je ineens zoiets als "Mayday, mayday!"
Zou er zoiets ook voor schiphol zijn?
Ja, wel beetje jammer van de ruis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06 13:13
Bluetooth is niet snel genoeg voor grote (192Kb) mp3's te streamen. Wat is er mis ùmet een draadloze koptelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Zo, ff een paar dagen off-line geweest :(

Maar ja... ik hoor dus idd veel goede oplossingen. ( al vind ik het wel wat duur hiervoor alleen een PDA met WiFi aan te schaffen :) )

Maar die dingen als bijv. van Phillips ziet er niet verkeerd uit idd

Ik had ook al zitten denken aan een draadloze koptelefoon, het nadeel daarvan is dat ik er niks mee kan bedienen op afstand, en dus nog mijn bed uit moet hehe ;)

Ik denk wel dat er tussen deze adviezen een mooie gulden middenweg te vinden moet zijn qua functionaliteid, en de kosten natuurlijk.

Bedankt tot zover voor de goede tips.

P.s.
En waarom ik graag naar die online scanners luister :)

Zo heb ik bijv. meegekregen dat een KLM vlucht in California een motordeel verloor. heb ik opnames van de aanslagen op het WTC etc. Ik vind het gewoon leuk om daar de politie an andere hulpdiensten te volgen.
Je hoort daar zaken die je hier nooit zal horen... ( 8 jarig kind met een jacht geweer op straat etc... )
Maar ook leuke zaken, als achtervolgingen, en dronken mensen tijdens fesstdagen.

Het is maar waar je interesses liggen natuurlijk, ik ben jarenlang radio amateur geweest, en scanner luisteraar, vandaar mijn interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Heb je links van dat soort dingen, politie/luchtvaart etc???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Donnie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:45:
Heb je links van dat soort dingen, politie/luchtvaart etc???
Uiteraard:

www.thebravest.com ( brandweer New York )
http://scanct.com/ Op het moment nog steeds de enigste voor de NYPD en andere goede stations.

Hier luister ik het meeste naar, aangezien jaren geleden de goede Yahoo links zijn opgedoekt :(

Anders even intikken op google: Online scanner, Online Police scanner etc.
voor ieder is er wel wat te vinden, van politie tot ruimtevaart aan toe, zelfs ontvangers die je zelf kan bedienen via internet!
http://www.chilton.com/radio/others.html

Succes, en veel luister plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope

Hope

Is een meisje!

shaggy8675 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:39:
[...]

Uiteraard:

www.thebravest.com ( brandweer New York )
http://scanct.com/ Op het moment nog steeds de enigste voor de NYPD en andere goede stations.

Hier luister ik het meeste naar, aangezien jaren geleden de goede Yahoo links zijn opgedoekt :(

Anders even intikken op google: Online scanner, Online Police scanner etc.
voor ieder is er wel wat te vinden, van politie tot ruimtevaart aan toe, zelfs ontvangers die je zelf kan bedienen via internet!
http://www.chilton.com/radio/others.html

Succes, en veel luister plezier :)
Uh, zo stoer! THX. 8)

Nooit geweten dat dit ook online was. Eigenlijk best logisch.. online radio, waarom geen online scanner. Alleen gebeurd er nu niet echt veel spannends. Naja is ochtend daar. :O
Thx for sharing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 14:03
shaggy8675 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:37:

Ik had ook al zitten denken aan een draadloze koptelefoon, het nadeel daarvan is dat ik er niks mee kan bedienen op afstand, en dus nog mijn bed uit moet hehe ;)
.
Daarom zei ik een bluetooth connectie met je pc om winamp te besturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
shaggy8675 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:37:
Zo, ff een paar dagen off-line geweest :(

Maar ja... ik hoor dus idd veel goede oplossingen. ( al vind ik het wel wat duur hiervoor alleen een PDA met WiFi aan te schaffen :) )

Maar die dingen als bijv. van Phillips ziet er niet verkeerd uit idd

Ik denk wel dat er tussen deze adviezen een mooie gulden middenweg te vinden moet zijn qua functionaliteid, en de kosten natuurlijk.

Bedankt tot zover voor de goede tips.

P.s.
En waarom ik graag naar die online scanners luister :)

Zo heb ik bijv. meegekregen dat een KLM vlucht in California een motordeel verloor. heb ik opnames van de aanslagen op het WTC etc. Ik vind het gewoon leuk om daar de politie an andere hulpdiensten te volgen.
Je hoort daar zaken die je hier nooit zal horen... ( 8 jarig kind met een jacht geweer op straat etc... )
Maar ook leuke zaken, als achtervolgingen, en dronken mensen tijdens fesstdagen.

Het is maar waar je interesses liggen natuurlijk, ik ben jarenlang radio amateur geweest, en scanner luisteraar, vandaar mijn interesse.
Zou je die van het WTC is willen uploaden? Lijkt me namelijk best interessant.

Neem ff contact met me op als je geen webspace hebt ;) mail: jeroen@26fps.nl

Nu we toch al offtopic zijn, heb jij misschien een lijst met de betekenissen van die codes? Heb er wel een aantal gevonden op internet maar daar staan ze lang niet allemaal op :(

[ Voor 9% gewijzigd door sOid op 08-06-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
sOid schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:09:
[...]

Zou je die van het WTC is willen uploaden? Lijkt me namelijk best interessant.

Neem ff contact met me op als je geen webspace hebt ;) mail: jeroen@26fps.nl

Nu we toch al offtopic zijn, heb jij misschien een lijst met de betekenissen van die codes? Heb er wel een aantal gevonden op internet maar daar staan ze lang niet allemaal op :(
Zo ff offline geweest :(

Maar.. ja ik wil die opnames gerust aan je geven, alleen zal uploaden niet echt snel gaan denk ik ( 2 cd's )
Mail anders ff je adress zorg ik dat ze bij jou komen binnenkort, dan kan jij ze hosten eventueel.

en de codes, moet ik ff voor zoeken, maar dat zijn er idd nogal wat helaas. Maar ik zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:14

Neo

Ik heb volgens mij de meeste codes gevonden, best wel interessant om te luisteren. http://faculty.ncwc.edu/toconnor/polcodes.htm en http://www.pimall.com/nais/n.radio.code.html en http://www.radiolabs.com/police-codes.html

[ Voor 30% gewijzigd door Neo op 20-06-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-06 23:05

ctc

Je zou eventueel ook een simpele maar doeltreffende methode kunnen gebruiken:
http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=12351A/V transmitter van bijvoorbeeld Trust. Dan kan je zelfs nog 's de tv-out aansluiten voor een divxje oid... voordeel hiervan is dat ook remote signaal doorgelust wordt(misschien dat dat ook met een draadloos tobo en of muis werkt????)

I reject your reality and substitute my own!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130140

Ik heb zelf thuis op mijn pc een shoutcast radio en een mda compact met remote amp
ik kan overal op de wereld en ook op mijn mda op bluetooth/wlan/internet gewoon alles luisteren wat ik wil ;)
meestal log ik met mijn pda op mijn PAN en luister ik met mijn mda naar wat ik aan het sttreamen ben, of ik zet mijn xbox aan en luister met mijn audio setje naar.....wat ik wil :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156503

Ik heb laatst een 'über-gadget' gezien van DLINK, zou binnen een paar weken leverbaar moeten zijn.

Het is echt een fantastisch gaaf apparaat. Eindelijk mijn MP3's vanaf PC op mijn stereo... maar dan nog veel meer:

http://www.dlink.nl/?go=j...To48EBtrmzKDgK00RsOzebIc=

De DLINK DSM-320RD Functies en mogelijkheden:

· 54 Mbps draadloze Media Player
· Ingebouwde dvd-speler (dvd, svcd, vcd, cd-r, dvd±rw, cd-rw, cd en MP3)
· Ingebouwde kaartlezer met ondersteuning voor 5 formaten (SD, Memory Stick, MMC en Compact Flash Type I en II)
· IEEE 802.11g (compatibel met 802.11b-producten)
· Draadloze verbinding tussen uw home entertainment system en een bestaand netwerk
· Muziek, foto's en video's van uw pc naar televisie en audiosysteem streamen
· Ondersteuning voor de muziekformaten MP3, WMA en WAV
· Ondersteuning voor afbeeldingformaten zoals JPEG, JPEG2000, TIFF, GIF, BMP en PNG
· Ondersteuning voor videoformaten zoals MPEG 1/2/4, AVI, QuickTime en Xvid
· Afstandsbediening en schermmenu voor eenvoudige bediening
· 17 inch formaat voor standaard audio- of tv-rek

Ze vertelden me: kostet fast 300 Euro en dat voor een MP3, Radio én Video streaming oplossing met ingebouwde DVD speler. Als iemand weet waar je hem al kunt krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-06 23:37
Gewoon ff googelen, dan vind je bijv.
http://www.quickspot.nl/category553/product6804/product_info.html
of
http://www.centralpoint.n...?a_ssrp=1&d_catg=52161592

wel cool apparaat idd, je hebt hem blijkbaar ook zonder DVD speler & kaartlezer, issie meteen ook een stuk goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 20-06 09:18

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Anoniem: 156503 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:54:
Ik heb laatst een 'über-gadget' gezien van DLINK, zou binnen een paar weken leverbaar moeten zijn.

Het is echt een fantastisch gaaf apparaat. Eindelijk mijn MP3's vanaf PC op mijn stereo... maar dan nog veel meer:

http://www.dlink.nl/?go=j...To48EBtrmzKDgK00RsOzebIc=

De DLINK DSM-320RD Functies en mogelijkheden:

· 54 Mbps draadloze Media Player
· Ingebouwde dvd-speler (dvd, svcd, vcd, cd-r, dvd±rw, cd-rw, cd en MP3)
· Ingebouwde kaartlezer met ondersteuning voor 5 formaten (SD, Memory Stick, MMC en Compact Flash Type I en II)
· IEEE 802.11g (compatibel met 802.11b-producten)
· Draadloze verbinding tussen uw home entertainment system en een bestaand netwerk
· Muziek, foto's en video's van uw pc naar televisie en audiosysteem streamen
· Ondersteuning voor de muziekformaten MP3, WMA en WAV
· Ondersteuning voor afbeeldingformaten zoals JPEG, JPEG2000, TIFF, GIF, BMP en PNG
· Ondersteuning voor videoformaten zoals MPEG 1/2/4, AVI, QuickTime en Xvid
· Afstandsbediening en schermmenu voor eenvoudige bediening
· 17 inch formaat voor standaard audio- of tv-rek

Ze vertelden me: kostet fast 300 Euro en dat voor een MP3, Radio én Video streaming oplossing met ingebouwde DVD speler. Als iemand weet waar je hem al kunt krijgen??
Enige nadeel van de meeste van dit soort apparaten is dat je altijd je TV moet aanzetten. Zeker als je alleen maar MP3'w wil spelen. Dan is de Netgear MP101 helemaal zo gek nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Wat is eigenlijk je budget?

Laatst was er bij de V&D een apparaat, voor maarliefst 29,99, die via WLAN MP3-bestanden en foto's van je computer afhaalde, en die op de televisie toonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
RedSoniq schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:54:
Philips SLA5520 (in ontwikkeling, met mooi blauw schermpje)
Verbing (802.11g) met je draadloze network. Kan in principe alle mp3, wma en wma-drm streams aan (wel via Philips back-end: www.club.philips.com), dus hier kun je ook zelf url's toevoegen naar mp3, wma en wma-drm streams (onder voorbehoud, weet exact details wma-drm ook niet). Speelt alle mp3's, wma's en wma-drm's van je pc af.
Betekend dit dat je met dit apparaat ook naar wma streams zoals die van Radio 538 en 3FM kan luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168195

Het origami prjoect van Microsoft(UMPC) ... lijkt deze functionaliteit ook te krijgen .. dus nog even wachten op de CEBIT
Pagina: 1