Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile: NEGATIEF beltegoed saldo?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik check zojuist me beltegoed en hoor tot mijn grote verbazing dat ik 37 cent in de min sta :?
is dit iets nieuws?? ik heb altijd gedacht je KAN niet in de min met prepaid? :/

als bewijs heb ik even me mic bij me tel gehouden en de recording op een webspace gegooid:
http://members.home.nl/daveq/ngtf_bltgd.zip

weet iemand hoe dit nou precies zit of werkt of kan??

alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 20:36 ]

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 17:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Je kan tot 1 euro in de min had ik ooit eens gehoord (misschien onzin), de volgende keer dat je upgrade gaat dat er dus wel van af.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 20:18
dat hadden ze dacht ik gedaan om een gesprek niet ineens af te breken als je beltegoed op is..., maar gewoon doorgaat. Dus als jij je beltegoed opwaardeerd sta je weer in de credit.

Maar kweet niet cker.......

[ Voor 31% gewijzigd door jozy op 01-06-2005 20:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
jozy schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:37:
dat hadden ze dacht ik gedaan om een gesprek niet ineens af te breken als je beltegoed op is..., maar gewoon doorgaat. Dus als jij je beltegoed opwaardeerd sta je weer in de credit.

Maar kweet niet cker.......
hm dat zou kunnen inderdaad.

maar in mijn geval zou k dat beetje raar vinden. k had gister namelijk nog 1,50 ofzo en heb me gsm
zeker 4 dagen niet gebruikt. vandaag check k me beltegoed nogges en hoor ik dit :?

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-11 23:54

Tys

Kan inderdaad, ik heb vroeger regelmatig in de min gestaan, ook geen flauw idee waarvoor, opwaarderen en het negatieve saldo vervalt gewoon, wordt niks afgetrokken of wat dan ook.

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania