Hallo beste Tweakers.
Ik heb net een 3DMark03 gedraaid , en ik haalde 4450 3DMarks.
Mijn configuratie is te zien in: http://img96.echo.cx/img96/2295/pcconfig8ol.jpg.
Ik heb mijn kaart (ASUS A9600XT) overgeclockt tot ik artifacts zag in Ati Tray Tool.
Ik haalde een (magere) 4450 3DMarks , dus ik denk : Dat kan beter.
Maar hoe? Ik heb gehoord dat je verder kan overclocken als je het voltage omhoogschroeft in je bios.
In mijn bios bij Voltage Controll zie ik dit:
CPU Host Frequenty = 200MhZ
AGP/PCI/SRC = 66/33/100
Memory Frequenty = 400
Dimm OverVoltage Control = Normal
AGP Overvoltage Control = Normal
Cpu Voltage Control = Normal
Normal CPU Vcore = 1.5500V
Ik heb een Pentium 4 Northwood (3GhZ en Hyperthreading enabled).
Ik heb gehoord dat ik ASUS SmartDoctor kan gebruiken voor het voltage van mijn video kaart , maar de ASUS Enhanced Drivers lopen achter op die van Ati Catalyst. Hoe ver kan ik mijn AGP overvoltage omhoog doen? (gaat in stapjes van 0.1V , en ik weet niet hoe ik CMOS kan clearen enz.)
En CPU/Dimm voltage? Ik wil namelijk niks kapotmaken (is niet echt mijn PC , ik gebruik hem alleen het meest). Elke vorm van hulp wordt op prijs gesteld! Alvast bedankt!
EDIT : OOPS! Velig moet zijn Veilig , kan een mod dit aub veranderen. Ik kan zelf geen topictitles veranderen
Ik heb net een 3DMark03 gedraaid , en ik haalde 4450 3DMarks.
Mijn configuratie is te zien in: http://img96.echo.cx/img96/2295/pcconfig8ol.jpg.
Ik heb mijn kaart (ASUS A9600XT) overgeclockt tot ik artifacts zag in Ati Tray Tool.
Ik haalde een (magere) 4450 3DMarks , dus ik denk : Dat kan beter.
Maar hoe? Ik heb gehoord dat je verder kan overclocken als je het voltage omhoogschroeft in je bios.
In mijn bios bij Voltage Controll zie ik dit:
CPU Host Frequenty = 200MhZ
AGP/PCI/SRC = 66/33/100
Memory Frequenty = 400
Dimm OverVoltage Control = Normal
AGP Overvoltage Control = Normal
Cpu Voltage Control = Normal
Normal CPU Vcore = 1.5500V
Ik heb een Pentium 4 Northwood (3GhZ en Hyperthreading enabled).
Ik heb gehoord dat ik ASUS SmartDoctor kan gebruiken voor het voltage van mijn video kaart , maar de ASUS Enhanced Drivers lopen achter op die van Ati Catalyst. Hoe ver kan ik mijn AGP overvoltage omhoog doen? (gaat in stapjes van 0.1V , en ik weet niet hoe ik CMOS kan clearen enz.)
En CPU/Dimm voltage? Ik wil namelijk niks kapotmaken (is niet echt mijn PC , ik gebruik hem alleen het meest). Elke vorm van hulp wordt op prijs gesteld! Alvast bedankt!
EDIT : OOPS! Velig moet zijn Veilig , kan een mod dit aub veranderen. Ik kan zelf geen topictitles veranderen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 20:01 . Reden: Foute topic title ]