Toon posts:

Compaq presario 1245 raar scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een kleine poos een compaq presario 1245 in mijn bezit. Het is een oude machine maar deed het nog prima nu is sinds een dag het scherm niet goed meer. Het scherm op zich is goed alleen de verbinding met de laptop niet. Als ik het schem een klein stukje open heb dan doet hij het wel alleen zo gauw ik hem helemaal open doe gaat hij op zwart. Als ik dan weer aan de plek zit te drukken waar het draaipunt en de kabel zit kan hij het soms wel is doen. Kan ik dit nog laten repareren aangezien het nogal een oude machine? is of zou ik er zelf wat aan kunnen doen?. Ik heb al gekeken op google hoe je zon scherm moet demonteren maar ik kon nix vinden. Nu kan ik wel gaan zitten klooien maar de kans dat ik het daarmee erger maak is aanwezig. Heeft iemand ervaring met de machines ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Nu kan ik wel gaan zitten klooien maar de kans dat ik het daarmee erger maak is aanwezig.
Het basisprincipe onder Tweakers :+

Nee, ik zou gewoon eerst zelf eens kijken waar het precies misgaat.
Vervolgens stuk voor stuk uit elkaar halen en zodra je iets ziet dat duidelijk niet klopt is het zo gefixt.
Mocht je hier echt niet aan durven/willen beginnen kun je hem ook naar een elektronica-zaakje cq. reparateur brengen. Maar dat kan natuurlijk ook altijd nog nadat je hem zelf hebt vern**kt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 01-06-2005 19:55 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zullen ze zulke oude laptops nog kunnen maken dan ? denk je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:27:
Zullen ze zulke oude laptops nog kunnen maken dan ? denk je
Kan een beetje automonteur de 4.566cc motor van een Bentley Mark VI uit 1952 maken? Natuurlijk!
Auto's zijn auto's, elektronica is elektronica.

[ Voor 13% gewijzigd door Rone op 01-06-2005 20:36 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060