Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hallo,
Ik heb een hp jornada 568 en wil daarvoor een sandisk ultra II 1gb kopen, maar ik vraag me af of die 9megabyte schrijfsnelheid wel benut word als ik vanaf de computer bestanden overzet? De kaart die ik nu heb (sandisk 256mb) is erg langzaam tijdens overzetten, en mijn vraag is dus of in mijn geval de snelheid aan de cf-card ligt of aan de pda.
(Mijn pda heeft volgens mij usb 1.1 )

grtz,
Jesse

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Dat maakt geen moer uit, zeker niet op zo'n bejaarde PDA.

Alors.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:47
nee heeft geen zin, zelfs in mijn HP H2210 die een stuk nieuwer is heeft het geen zin, omdat de controller die dat geheugenslot aanstuurt maar zoveel MB/s doet.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Als je een usb2.0 kaartlezer gebruikt voor in je pc, dan zou het zeker wel uitmaken (ik zou echt niemand aanraden om een geheugenkaart, hoe snel hij ook is, te vullen via een pda in cradle :P)

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
BlackMage schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:51:
Als je een usb2.0 kaartlezer gebruikt voor in je pc, dan zou het zeker wel uitmaken (ik zou echt niemand aanraden om een geheugenkaart, hoe snel hij ook is, te vullen via een pda in cradle :P)
Bedankt, ik denk dat ik gewoon een cardreadertje koop (die dingen kosten geen drol).