Toon posts:

Problemen met Lexmark X1100 Printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal dagen nogal wat problemen met mijn lexmark alles in 1 printer.
Hij heeft altijd goed gewerkt maar ik wilde laatste iets printen en dat deed hij de 1 keer. Toen wilde ik nog iets printen en toen verdomde hij het. Dus ik wat dingetjes nakijken zoals snoertjes, instellingen, inkt, papier etcetera. Maar ik vatte het probleem niet.
Dus ik computer opnieuw opstarten, opeens bij het afsluiten van windows kwam die printer taakplanner in beeld en zag ik die documenten in de wachtrij staan, het leek wel alsof de printer nu pas opeens reageerde.
Nou goed computer opnieuw opstarten, stuurprogramma opnieuw installeren. blijft hij vasthangen bij de installatie en ik snap nou niet waarom. De installatie loopt elke keer vast.
Dus ik heb geen idee meer waar ik naar moet kijken. Als enigste optie kan ik nog windows reinstallen maar daar heb ik weinig zin in.
Iemand nog tips?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:26

breinonline

Are you afraid to be known?

Waarschijnlijk is gewoon een deel van het oude stuurprogramma blijven staan en/of een verwijzing in het register. Je kan nog proberen de boel in de veilige modus te deinstalleren en dan de drivers in de normale modus opnieuw installeren. Anders is een herinstallatie waarschijnlijk de snelste oplossing.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini