Hallo
Ik heb een major problem hopelijk is er iemand die een 'cure' weet.
Wat is het probleem....
Ik heb op partitie C windows geinstalleerd hiernaast heb ik op andere partities (weet de namen niet meer helaas) Ubuntu geinstalleerd (met swapdisk partitie)
Nu kreeg ik de GRUB bootloader hier bij om keuze te maken tussen Windows of Ubuntu.
Na mijn laptop vanmiddag uit gezet te hebben en nu weer aan gezet te hebben wilt de laptop niet meer opstarten en krijg ik de melding GRUB loading, please wait... 17 Error ik kom het keuze menu niet meer in voor Windows of Ubuntu dus kan geen opstarten.
Normaal zou ik dit geen probleem vinden maar op me laptop staat al mijn schooldata (niet gebackupped STOM STOM
)
Iemand enig idee hoe ik voorbij Error 17 kom OF de data van C af kan halen???
(het is een laptop dus harddisk overhengelen lijkt mij geen optie)
alvast bedankt
graag een n00b antwoord + tutorial heb linux nog niet zo onder de knie
Ik heb een major problem hopelijk is er iemand die een 'cure' weet.
Wat is het probleem....
Ik heb op partitie C windows geinstalleerd hiernaast heb ik op andere partities (weet de namen niet meer helaas) Ubuntu geinstalleerd (met swapdisk partitie)
Nu kreeg ik de GRUB bootloader hier bij om keuze te maken tussen Windows of Ubuntu.
Na mijn laptop vanmiddag uit gezet te hebben en nu weer aan gezet te hebben wilt de laptop niet meer opstarten en krijg ik de melding GRUB loading, please wait... 17 Error ik kom het keuze menu niet meer in voor Windows of Ubuntu dus kan geen opstarten.
Normaal zou ik dit geen probleem vinden maar op me laptop staat al mijn schooldata (niet gebackupped STOM STOM
Iemand enig idee hoe ik voorbij Error 17 kom OF de data van C af kan halen???
(het is een laptop dus harddisk overhengelen lijkt mij geen optie)
alvast bedankt
graag een n00b antwoord + tutorial heb linux nog niet zo onder de knie
[ Voor 5% gewijzigd door fatshark op 01-06-2005 18:32 ]
fat to da bone