Geluid doet raar

Pagina: 1
Acties:

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-02 21:21
Heej,

Ik heb een Creative P580 5.1 surroundset. Maar nu heb ik een probleem: als ik een muziek dvd afspeel dan lijkt het geluid soms wel de zee, het geluid gaat vanzelf harder/zachter. Ik heb de drivers van m'n moederbord (P4P800-E Deluxe) wel geinstalleerd? Wie weet een oplossing :(

Thx :)

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je gebruikt niet toevallig een gewone geluidskaart? Zoja, drivers updaten. Heb je dit probleem bij alle programma's?

Edit: ik bedoel uiteraard drivers van de geluidskaart updaten.

[ Voor 25% gewijzigd door KappuhH op 01-06-2005 18:11 ]

• Alm4riC
KappuhH schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:10:
Je gebruikt niet toevallig een gewone geluidskaart? Zoja, drivers updaten. Heb je dit probleem bij alle programma's?

Edit: ik bedoel uiteraard drivers van de geluidskaart updaten.
Geen gewone geluidskaart. Heb dit bij alle programma's jah :S

Ik ben er achter gekomen dat het alleen met dvd's is :S ik heb wel gewoon dat geluidskabeltje vastgeklikt....vaag!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hmm, ik zou het zo dan ook niet weten. Weet je toevallig of je dvd-drive goed werkt? Download anders een DriveGuid Toolkit en vind alle nieuwste versies van al je drivers. Maybe it will help.

• Alm4riC
KappuhH schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:49:
Hmm, ik zou het zo dan ook niet weten. Weet je toevallig of je dvd-drive goed werkt? Download anders een DriveGuid Toolkit en vind alle nieuwste versies van al je drivers. Maybe it will help.
thx :) zal straks ff kijken of het helpt want kga nu ff weg, het zou idd best aan de dvd speler kunnen liggen maar dat zie ik dan straks wel :)