Toon posts:

Nieuw notebook in lidl belgie

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij zeggen of ik met het notebook dat op 7.6.2005 uitkomt in de LIDL tv kan kijken in de tuin.
Ik maak er op uit dat je wel naar digitale tv kunt kijken, zonder kabel, maar dat dit niet de posten van de tv die in de huiskamer staat en dus via kabel gaat, zijn.
Neem nu bv. TV1, Kanaal2, VTM enz
Ik krijg namelijk deze notebook van mijn ventje, maar dan moet hij in de zomer wel naar voetbal op tv kunnen kijken in de tuin. Begrijpen jullie? please help!! }) B)

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
het betreft dus deze kaart:
hybride tuner: analoge en DVB-T digitale TV-tuner incl. radiotuner. TV kijken, TV opnemen, DVD’s bekijken en radio beluisteren – alles op topkwaliteit - onderweg of thuis.
analoge tuner: je hebt kabel nodig, je kan ontvangen wat je op je kabel hebt
dvb-t: digitale televisie wat er in de ether zit, in belgië zijn dit twee zenders, één en canvas.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, wat een vlugge service! enne op canvas geven ze voetbal,yes! ;)

Verwijderd

Topicstarter
nog een vraagje nu we toch bezig zijn: heb ik nog een adslrouter nodig om in de tuin te surfen.
Surfplank heb ik al... grapje O-)

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
let er wel op dat je nog een dvb-t antenne nodig hebt he, kost iets van een 40 euro dacht ik...
voor adslrouters kan ik je niet direct helpen, ga eens bij een belgacomwinkeltje binnen, daar hebben ze een hele hoop.

Verwijderd

Topicstarter
dankje
weer veel wijzer B)

Verwijderd

Topicstarter
Vinden jullie dat het beestje de prijs waard is?

Verwijderd

Offtopic:
Ik vrees dat Canvas niet al te veel voetbal meer zal uitzenden: de nationale competitie zit nog een jaartje bij VTM/Canal+ (maar daarna komt dat contract - tenzij blijkt dat de toekenning niet helemaal volgens het boekje verlopen is - normaalgezien in handen van Belgacom/VRT), de beelden voor het WK zitten bij Kanaaltwee/VT4 en de uitzendrechten van de voorbereidingswedstrijden voor het WK zitten ook bij Kanaaltwee. De Champions League zit wel nog een jaar (of langer?) op Canvas.

Ontopic:
Mijn ervaring met Targa is dat het vreselijke troep is. Op papier lijken het kwaliteitsvolle laptops, maar in realiteit wordt er (dit geldt alleszins voor mijn laptop) op alles wat niet in cijfertjes uit te drukken is bespaard. Daarmee bedoel ik:
vreselijke materialen: voornamelijk derderangs plastic, dat bijzonder kras- en vlekgevoelig is
slechte koeling: na een halfuurtje laptoppen moet je wel bijna een extern toetsenbord aansluiten, omdat de plaats waar je je pols houdt bij het typen op het laptoptoetsenbord gewoonweg te heet wordt
accu: hield het vlak na aankoop anderhalf uur vol, ondertussen zit ik met een accuduur van - indrukwekkend! - ong. 15 minuten 8)7
touchpad: bijzonder brak, ik moet nl. vaak rebooten omdat m'n cursor over het scherm zit te dansen zonder dat ik 'm choreografische aanwijzingen geef via het pad ;) (ofwel gaat ie doodleuk de andere kant op)
speakers: zwak volume zonder ook maar een klein beetje bas
• een volstrekt waardeloos scherm. Daarmee bedoel ik: behoorlijk onhelder, slechte kijkhoek én bij aankoop reeds 1 dode pixel, anderhalf jaar na aankoop - letterlijk - enkele honderden dode pixels. Die ene dode pixel van in het begin is eigenlijk een "continu levende pixel": hij licht de hele tijd felgroen op. De honderden die er recent zijn bijgekomen zijn veel kleiner en minder opvallend (ze lichten niet op). Ik weet dat dit onder de garantie valt, dus ik kan het ding opsturen & dan zijn ze in feite verplicht er een nieuw scherm op te monteren, maar omdat ik op dit moment m'n laptop niet kan missen (studie), wacht ik daar nog ong. twee maanden mee
• het zwakst van al: de service. Aangezien ik m'n hele verhaal hier al 'ns uit de doeken heb gedaan (klik maar op m'n nickname & zoek naar de berichten die ik op dit forum heb achtergelaten, if at all interested :)), ga ik het houden op: verwacht aan je ettelijke weken per herstelling, bijkomende problemen na die "herstellingen", gemaakte afspraken waaraan Targa zich denkt niet te moeten houden, leugens enz. Da's idd bijna genoeg materiaal voor een behoorlijk lame soap, maar minder prettig als het je allemaal overkomt.

Wacht gewoon op een aanbieding van Aldi. Zelf heb ik geen ervaringen met Aldi-laptops (wel met een Medion desktop: soepel lopend ding), maar uit m'n nabij omgeving weet ik dat die stukken betrouwbaarder zijn dan f*cking Targa.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 18:35 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is niet de bedoeling dat je dit topic gebruikt om zomaar elke vraag te stellen die er bij je op komt, waar je niet zo snel een antwoord op weet. Je kan gewoon rondzoeken hier op GoT, er zijn immers genoeg topics die ook over de LidL laptops gaan. Zo kom je er al snel achter of de notebooks van deze toko van goede kwaliteit zijn, of juist niet. Dat soort dingen spelen immers een grote rol bij de aankoop van een notebook.

Op GoT verwachten we van je dat je wat zelfonderzoek doet. Ik kan dit eigenlijk niet zo snel in je topicstart vinden. Voor de volgende keer; zorg dat we duidelijk kunnen zien wat je hebt gedaan en wat je precies wil weten. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.