Oke, ik wil een mooie mod gaan maken, na mijn eerste pc kast vorig jaar in elkaar geschroeft te hebben, krijg ik nu de smaak te pakken. Het begon met een window, wat fans, maar nu vind ik het systeem niet strak, en zeker ook niet stil genoeg.
Ik wil een mod gaan maken zodat mijn scherm, systeemkast, muis, toetsenbord én printer hetzelfde design krijgen. Opzich niet zo moeilijk natuurlijk, afgezien van het feit dat ik een vreem design wil. Ik wil namelijk rondingen gaan gebruiken, en het mooiuste voorbeeld wat ik kon vinden was:

Voor de PC kast is dit geen probleem. Ik ga eerst een frame maken, en dan kan ik met metaal de rondingen maken. Dat is het probeem niet. Aan de andere kant gaat de kast dan misschien wel zwaar worden, maar hij komt toch niet van zijn plaats
Het probleem is de printer, deze kan ik gewoon niet van metaal maken (dat werkt gewoon niet, lijkt me?). Alle onderdelen zet ik gewoon over van een oude Lexmark Z52, alleen de behuizing. Een metalen frame kan, maar dan wil ik toch met een plastic (?) de rondingen maken. Alleen kun je plastic niet zo makkelijk buigen. Ik ben naar de plaatselijke dhz zaak geweest, en die raadden me aan om dunne laagjes plastic te gebruiken, dit kun je wel buigen. Door meerdere lagen op elkaar te lijmen krijg je hetzelfde effect. Opzich geen slecht idee, alleen vraag ik me af, is er niet iets beters? Heeft iemand een gouden tip of truck om een mooie behuizing te maken, die netjes afgewerkt kan worden, en die niet te zwaar is? Hout is uit den boze by the way 
Ik weet ook niet zeker of ik deze mod ga maken, maar als ik de kans krijg, gaat íe wel strak worden
Dus wie o wie helpt me
Ik wil een mod gaan maken zodat mijn scherm, systeemkast, muis, toetsenbord én printer hetzelfde design krijgen. Opzich niet zo moeilijk natuurlijk, afgezien van het feit dat ik een vreem design wil. Ik wil namelijk rondingen gaan gebruiken, en het mooiuste voorbeeld wat ik kon vinden was:

Voor de PC kast is dit geen probleem. Ik ga eerst een frame maken, en dan kan ik met metaal de rondingen maken. Dat is het probeem niet. Aan de andere kant gaat de kast dan misschien wel zwaar worden, maar hij komt toch niet van zijn plaats
Ik weet ook niet zeker of ik deze mod ga maken, maar als ik de kans krijg, gaat íe wel strak worden