Hoera voor TomTom, dacht ik. Met allerlei handige nieuwe features zoals bijvoorbeeld:
# Kies de route die bij u past: plan de snelste route, de kortste route, wandel- en fietsroutes, of vermijd tolwegen en gebieden met spitsheffingen.
# Verbeterde reisplanning: voor langere reizen met meerdere tussenstops.
# Grensoverschrijdende navigatie: navigeer naadloos naar elke stad in Europa via het hoofdwegennet
Alleen als ik nu ga kijken op de site is het pakket niet geschikt voor de volgende PDA's:
* * Fujtsu, Siemens (alle modellen)
* * Toshiba. (alle modelen
* Siemens SX 56
* Acer N10
* Eten P700
* Mitac Mio 558
* PackardBell Pocket Gear 3025
* ViewSonic V37
* Yakumo DELTA 300 , DELTA 400
* ASUS MyPal (deze modellen hebben geen SD-kaart mogelijkheden)
Dat valt dan toch wel erg verkeerd met mijn Asys MyPal620. Als ik het goed begrijp wordt nu bij de upgrade een deel van de software op sdkaart afgeleverd. Ook de Yakumo Delta series of ook wel bekend als Mitac Mio 168 moet het ontgelden! En dat juist terwijl deze apparaatjes perfect zijn voor mobiele GPS doeleinden.
Ik vraag me af of TomTom nu al hun kruit verschoten hebben door zo'n lijst met pda's niet te ondersteunen...
# Kies de route die bij u past: plan de snelste route, de kortste route, wandel- en fietsroutes, of vermijd tolwegen en gebieden met spitsheffingen.
# Verbeterde reisplanning: voor langere reizen met meerdere tussenstops.
# Grensoverschrijdende navigatie: navigeer naadloos naar elke stad in Europa via het hoofdwegennet
Alleen als ik nu ga kijken op de site is het pakket niet geschikt voor de volgende PDA's:
* * Fujtsu, Siemens (alle modellen)
* * Toshiba. (alle modelen
* Siemens SX 56
* Acer N10
* Eten P700
* Mitac Mio 558
* PackardBell Pocket Gear 3025
* ViewSonic V37
* Yakumo DELTA 300 , DELTA 400
* ASUS MyPal (deze modellen hebben geen SD-kaart mogelijkheden)
Dat valt dan toch wel erg verkeerd met mijn Asys MyPal620. Als ik het goed begrijp wordt nu bij de upgrade een deel van de software op sdkaart afgeleverd. Ook de Yakumo Delta series of ook wel bekend als Mitac Mio 168 moet het ontgelden! En dat juist terwijl deze apparaatjes perfect zijn voor mobiele GPS doeleinden.
Ik vraag me af of TomTom nu al hun kruit verschoten hebben door zo'n lijst met pda's niet te ondersteunen...