[iPod Mini]Opladen en USB

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:39
Hallo,

Ik heb sinds gister een mooie 4GB iPod mini aangeschaft en een dockingstation. Het is allemaal mooi spul en goed uitgedacht, behalve het opladen... welke halve zool laad nu iets op via de USB, ik neem mn PC niet mee op vakantie, en een stekkertje voor 30 euro is ook erg duur.

Maarja, dan kom ik bij mn probleem. De iPod laadt gewoon netjes op als de PC aanstaat, echter wanneer ik de PC uitschakel stopt het laden. Mijn Bluetooth Dongle blijft wel gewoon branden, net zoals het lampje op mn cardreader, er staat dus blijkbaar wel stroom op. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de iPod oplaadt als de PC uitstaat. Ik heb het gister gedaan door de netvoeding van mn externe cardreader/usb hub in de cardreader te drukken, en vervolgens de iPod USB kabel in een USB poort van de cardreader gedaan. Dit werkt wel, maar is provisorisch, en ik moet dan steeds de USB kabel achter uit mn PC trekken en met lompe adapters zeulen..

Kortom: Weet iemand een oplossing om de iPod via de PC USB op te laden als deze uit staat ?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Als je een beetje gezocht had op GoT en op Google, had je geweten dat de goedkoopste oplossing hiervoor, het aanschaffen van een actieve USB hub is. Deze speeltjes gaan al voor minder dan € 10,- over de toonbank, en zijn te vinden in de Tweakers.net Pricewatch :)

Ik hang nu een mooi slotje aan dit topic, met het verzoek of je de volgende keer iets verder kijkt voor je een topic start :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.