Acer aspire 9104WLMi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 14:13
Beste mensen,

Ik zit er hard overna te denken om deze (Acer aspire 9104WLMi) laptop aan te schaffen.
Helaas slagen mijn internetzoekpogingen er niet in om een goede review van deze laptop te vinden!
Meer informatie over deze laptop is te vinden in de prijzenlijst die je van de acer site kan halen.

Ik ben dus opzoek naar een goede review, en advies of ik met deze keuze verstandig bezig ben.

felke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 14:13
is er dan totaal geen informatie te vinden over deze laptop :?
Need help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze laptop sindskort in huis, hij bevalt me echt super!

Maar ik had eerst hetzelfde probleem als jij nu hebt; geen reviews!!!

Maar ik kan je 1 ding vertellen, het is echt een superding! Lekker snel, strak design, lange accuduur etc. etc.

Maarja, ik wacht ook nog op iemand met wie ik de ervaringen kan delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 21:57
hoeveel kost ie en bij welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:38

Pubbert

random gestoord

Een béétje meer info in je startpost kan geen kwaad hoor :{

Produktpagina op de Acer Site

Info en pics

Tweakers.net Pricewatch: pricewatch: Acer Aspire 9104WLMi (P-M 760;1024MB; 80GB; 15,4" TFT; WXP Home)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m bij Norrod gekocht in Zwolle, niks geen voorafbetaling ofzo, gewoon handje-contantje. En goeie service altijd bij hun...

dit is zon beetje de enige info die Acer Nederland zélf aanlevert (staat alleen nog maar onder de introductie van nieuwe producten):

Acer introduceert Aspire 9100-serie Centrino multimedia notebooks: beschikbaar met TV tuner

05/26/2005's-Hertogenbosch

Acer, de vooraanstaande leverancier van merk PC’s, notebooks, PDA’s en randapparatuur, heeft haar multimedia notebook programma uitgebreid met de nieuwe Aspire 9100-serie, die gebruik maakt van de laatste Intel® Centrino™ mobiele technologie. De Acer Aspire 9100 notebooks zijn de ideale keuze voor medewerkers in het midden- en kleinbedrijf en zelfstandige mobiele professionals die op zoek zijn naar een krachtig notebook dat perfect geschikt is voor werk en reizen en tevens speciale entertainmentfuncties biedt.

Gebaseerd op het nieuwe Intel Sonoma platform, met een systeembus van 533MHz en de krachtige, geavanceerde PCI Express architectuur, biedt de Acer Aspire 9100-serie tot 2,0 GHz Intel® Pentium® M processors met de Intel® 915PM Express chipset, en de geïntegreerde Intel® PRO/Wireless 2200BG netwerkverbinding chipset met de IEEE 802.11b/g dual-mode WiFI Certified™ standaard. De Aspire 9100 wordt standaard geleverd met een geïntegreerde 56Kbps ITU V.92 modem/fax en een Gigabit Ethernet-kaart.

De Aspire 9100-serie biedt een standaard systeemgeheugen van 512 MB DDR, uitbreidbaar naar 2,0 GB, een vaste schijf met een capaciteit van 80 GB, een DVD Dual Double Layer optische schijf en een 3-in-1 kaartlezer met ondersteuning voor de Memory Stick®, MultiMediaCard (MMC) en Secure Digital (SD) geheugenkaarten. Daarnaast biedt het 15,4” CrystalBrite WXGA kleuren TFT LCD breedbeeld scherm met een resolutie van 1280 x 800 en 16,7 miljoen kleuren, aangestuurd door een ATI Mobility Radeon X600 grafische kaart met 128 MB extern DDR geheugen en ondersteuning voor Microsoft DirectX 9.0 en ATI PowerPlay, de perfecte mix van productiviteits- en entertainmentfuncties.

De Acer Aspire 9100-serie wordt geleverd met de Acer Arcade Software Suite en vernieuwende entertainmentfuncties, zoals de geïntegreerde MiniPCI TV Tuner die het mogelijk maakt live TV-beelden te bekijken en TV-programma’s op te nemen. De Acer Aspire 9100 notebooks ondersteunen DualView™, evenals gelijktijdig gebruik van een externe CRT monitor en hardware-assisted MPEG-2/DVD. De MS-Sound compatibele stereo audio is voorzien van geïntegreerde luidsprekers en een microfoon.

De notebooks worden naast de voorgeïnstalleerde Microsoft® Windows® XP Home Edition (met herstel-cd) geleverd met onder meer Adobe Acrobat® Reader™ en Norton AntiVirus, CyberLink® PowerDVD™ en NTI CD ®Maker™.

De Acer Aspire 9100 heeft standaard 1 jaar internationale garantie die verlengd kan worden tot een dekking van 3 jaar met de AcerAdvantage service die ook ongevalschade aan het notebook dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
lijkt me niet een zeer interessante laptop gezien de prijs tov de aspire 1690 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, das een keus die je maakt, zoveel verschil zit er ook niet tussen... volgens mij alleen aan de buitenkant als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
de harde schijf en de videokaart.
Behoorlijk verschil die videokaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd: bij Acer staat dat het een scherm is van 1280x800, maar bij Misco dit:

Display 15.4” WSXGA+ TFT CrystalBrite display 1680 x 1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is het probleem met die 1690(/4), overal staat hij met andere specs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem zelf ook aangeschaft en vind hem ook echt super!

Beeldscherm is ontzettend mooi, widescreentje he ;)
Geluid kan echt lekker hard, wat ik bij andere laptops nogal tegen vond vallen.
TV Tuner werkt super, draadloos internet zonder problemen en gewoon de vetste games en 3d applicated op draaien zonder problemen.

Enige waar ik nu mee zit te stoeien is de Video/Audio-in. Kan de TV software ook niet echt vinden ofzo, die heb ik uiteindelijk wel terug gevonden in de 'Arcade' wat een soort van media center is van Acer. Maar daar kan ik niet voor lijn in kiezen. Extern tv software gedownload, doet het geluid het niet... wel beeld... Maar het geluid bij de Arcade doet het wel hmm... Moet nog een beetje klooien maar dat moet vast ook wel een oplossing hebben. Even zoeken ;)
Pagina: 1