Toon posts:

wireless router voor zowel ADSL en Kabel internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik woon nu nog bij mijn ouders en deze hebben thuis Kabel van UPC waar ik op een vaste pc mee internet.
Binnenkort wil ik gaan verhuizen en heb reeds een notebook met 54g™ 802.11b/g WLAN onboard waar ik straks mee wil gaan surfen.

Ik wil straks met ADSL gaan werken, en zoek nu een oplossing om zowel ADSL en Kabel wireless op 1 apparaat aan te kunnen(weet nog niet wanneer ik ga verhuizen nl., dus moet nu nog tijdelijk via de kabel en straks via adsl).

Weet iemand of er zo'n wireless apparaat bestaat, en zo ja welk merk/type?

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 13:17
Standaard zoekwerk wat niet voor je gedaan word op GoT ;)

Elke goede router die een ethernetaansluiting heeft zou moeten werken op kabel en adsl modems.

Kwestie van de Search gebruiken hier op GoT en je weet meer...

Verwijderd

Topicstarter
Vm1heA schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:13:
Standaard zoekwerk wat niet voor je gedaan word op GoT ;)

Elke goede router die een ethernetaansluiting heeft zou moeten werken op kabel en adsl modems.

Kwestie van de Search gebruiken hier op GoT en je weet meer...
Ik zoek een router met ingebouwde ADSL en kabel modem

• Vm1heA
Zijn er niet zover ik weet.
Altijd of de ene of de andere met DSL en kabel.

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
die zijn er gebruik de zoek functie ^^ ADSL EN KABEL ROUTER

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Vm1heA
Bschnitz schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:18:
die zijn er gebruik de zoek functie ^^ ADSL EN KABEL ROUTER
Met ingebouwd modem......

• Bschnitz
ja hoor en hij is nog wireless ook voor zon rond 150 euro ^^ kijk maar hoor loopen stuck of 3 topics rond op GoT :P

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

Verwijderd

Zou ik niet doen. Gaat je toch problemen opleveren met upc (chello). Volgens mij accepteren die niet echt ander modems dan de door hun geleverde. Verder is het zo dat je van chello toch maar 1 ip krijgt dus een router heb je iig nodig.
Of die nou een ingebouwd modem heeft of los staat, maakt voor het gebruik niet uit. Ik zou persoonlijk liever een losse router hebben omdat je dan makkelijker kunt kiezen waar je je draailoze (wireless) router plaatst i.v.m. ontvangst.
Omdat je altijd je modem zo dicht mogelijk bij het punt waar je draad binnenkomt moet plaatsen, en utp een stuk makkelijker kunt verlengen zonder problemen. Dus zou uit flexibel oogpunt al een losse router nemen.
Verder vraag ik mij sterk af of er wel een modem bestaat die zowel via kabel als ADSL werkt. Omdat dit toch altijd VASTE aansluitingen zijn en de prijs het niet echt rendabel gaat maken. Koppel ook liever een mooie utp-stekker los i.p.v. me coax aansluiting.

• Bschnitz
ja hoor ^^ voor de 2x hij is er :) is een router met modem voor ADSL en een modem voor KABEL dus dat werk prima :P

Pagina: 1