Toon posts:

Logitecg Quickcam Zoom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa444948/webcam.JPG

mijn webcam heeft altijd perfect gewerkt, maar als ik hem nu installeer krijg ik bovenstaande melding!

heb al op het net gezocht maar ik heb nog geen oplossing gevonden!

hopelijk kan iemand me hier helpen.

Alvast bedankt

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Download de software, en gebruik niet die van de Cd. Helpt meestal :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al geprobeerd, de installatie zelf lukt, maar als ik dan moet rebooten en hem aansluiten krijg ik die melding

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Heb je 'm al in een andere USB-poort gestoken?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Verwijderd

Topicstarter
ja. aan de usb poorten ligt het ook niet. (was ook nog vergeten te zeggen dat ik die melding ook krijg als ik men scanner installeer, en die is van een ander merk):s

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En als je de installatie doet zonder dat je cam aangekoppeld is? Ik heb zelf zo'n sweex 100k USB geval, en die wil ook niet lekker installeren als het ding aangesloten is. Over brakke installatieprocedures gesproken... |:(

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik sluit men webcam pas aan als de installatie voltooid is en men pc herstart is. Aan de software of de USB-poorten ligt het niet, maar aan wat het wel ligt weet ik ook niet |:(

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-02 22:10

riffey#4

aka Beever#4

al geprobeerd:
software uninstallen
rebooten
apparaat weggooien in apparaatbeheer
rebooten
software installeren
rebooten
cam aansluiten?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als je PC dezelfde melding geeft wanneer je je scanner probeert te installeren, zou ik ff een topictitel change aanvragen.
Je mag er dan wel vanuit gaan dat je USB poorten een beetje wazig doen. Het ligt dus WEL aan je USB poorten. Je kan ff alles in Apparaatbeheer in het kopje USB weggooien, en opnieuw laten detecteren/installeren. Werkt het dan nog niet, goed kans dat je USB poorten echt fysiek kapot zijn.

Edit:
Het kan trouwens ook nog gewoon een vernuekte windowsinstallatie zijn.
Windows een keertje herinstalleren zou wellicht wonderen kunnen verrichten.

[ Voor 17% gewijzigd door Brede P op 01-06-2005 16:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:47:
Als je PC dezelfde melding geeft wanneer je je scanner probeert te installeren, zou ik ff een topictitel change aanvragen.
Je mag er dan wel vanuit gaan dat je USB poorten een beetje wazig doen. Het ligt dus WEL aan je USB poorten. Je kan ff alles in Apparaatbeheer in het kopje USB weggooien, en opnieuw laten detecteren/installeren. Werkt het dan nog niet, goed kans dat je USB poorten echt fysiek kapot zijn.

Edit:
Het kan trouwens ook nog gewoon een vernuekte windowsinstallatie zijn.
Windows een keertje herinstalleren zou wellicht wonderen kunnen verrichten.
Hij doet het nog niet, dan maar eens windows opnieuw installeren
(USB-poorten zouden moeten werken want ik gebruik een USB-dongle voor draadloos internet, en die werkt zonder problemen)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 17:40 ]

Pagina: 1