mijn webcam heeft altijd perfect gewerkt, maar als ik hem nu installeer krijg ik bovenstaande melding!
heb al op het net gezocht maar ik heb nog geen oplossing gevonden!
hopelijk kan iemand me hier helpen.
Alvast bedankt
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 17% gewijzigd door Brede P op 01-06-2005 16:55 ]
Hij doet het nog niet, dan maar eens windows opnieuw installerenBredeP schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:47:
Als je PC dezelfde melding geeft wanneer je je scanner probeert te installeren, zou ik ff een topictitel change aanvragen.
Je mag er dan wel vanuit gaan dat je USB poorten een beetje wazig doen. Het ligt dus WEL aan je USB poorten. Je kan ff alles in Apparaatbeheer in het kopje USB weggooien, en opnieuw laten detecteren/installeren. Werkt het dan nog niet, goed kans dat je USB poorten echt fysiek kapot zijn.
Edit:
Het kan trouwens ook nog gewoon een vernuekte windowsinstallatie zijn.
Windows een keertje herinstalleren zou wellicht wonderen kunnen verrichten.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 17:40 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq