Toon posts:

Geen muziek - SoundMAX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb tijdens een grote opruimbeurt heel wat progamma's verwijderd 20 Gig in totaal, helaas zat hier ook SoundMAX bij. Daardoor werkt mijn mic en geluid niet. Alleen ik heb dus al vele topics hiervoor bekeken en allerlei dingen proberen te downloaden maar ik krijg telkens dat hij de normaale drivers niet kan vinden, ik heb hiervoor zelfs op FUIJITSU-Siemens site gekeken of er een driver voor was.

Wat te doen?

Met Vriendelijke Groeten,

Bojhan

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:09

Blauw

De Schreeuw

Je cd zoeken? :?

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 21:20
waarom zou je op de Fujitsu siemens site zoeken? Google volstaat. Ik denk dat het zo is omat je ze niet goed gedeinstalleerd hebt. Probeer dat nog eens, misschien zijn er tooltjes voor, denk het niet maargoed. Anders backup je je register en dump je alle entries waar soundmax in staat en installeer je daarna de nieuwe drivers.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er nooit een cd bij geleverd gehad, en ik denk inderdaad dat ik hem niet goed heb gedeinstaleerd. Maar ik vraag me af wat ik daarna moet doen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus al gedaan O-)

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mace

Sapere Aude

Geef eerst maar eens even de specificatie's van je pc ;)

als het een kant-en-klare was graag model daarvan, zoniet typenummer van het moederbord. :)

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-08 09:38

Spockz

Live and Let Live

Soundmax opnieuw installeren

(http://list.driverguide.com/list/company1356/)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Topicstarter
ik moet de driver AD1981A AC97 : Audio Codec (i8456) .. soundMAX?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 16:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die driver zonet gevonden en het werkt dus weer eindelijk :). Bedankt voor alle hulp!
Pagina: 1