Toon posts:

Logitech MX700 Muis probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zoals je in de topictitel kan zien heb ik een probleem met mijn DRAADLOZE logitech muis. Als ik hem in de oplaader wil stoppen, dan gaat er heel snel een roodlichtje knipperen. Wat heeft dit te betekenen?

Mvgr

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:24
meschien is het handig om eens in je handleiding te keiken, dacht dat dit betekend dat de baterij aan het laden is. Iets wat best logisch is als hij in een laadstation staat.

Verwijderd

dan knippert er een groen lampje...

maar een handleiding lezen, dat mensen daar niet eerder op komen he.
Staat er vast wel in

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
kippy schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:49:
meschien is het handig om eens in je handleiding te keiken, dacht dat dit betekend dat de baterij aan het laden is. Iets wat best logisch is als hij in een laadstation staat.
Flikkerend groen betekent laden, rood duidt aan dat er iets mis is.

Zijn je batterijen nog in orde? Werkt de muis nog?

Verwijderd

Topicstarter
pisart schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:52:
[...]

Flikkerend groen betekent laden, rood duidt aan dat er iets mis is.

Zijn je batterijen nog in orde? Werkt de muis nog?
Muis werkt nog... En handleiding heb ik niet meer :) kan iemand anders voor mij kijken? :)

Verwijderd

ik had het zelfde probleem je lost het op door de 2 koperen verbindings puntjes op je muis helemaal schoon te schuren totdat ze weer helemaal glimmen dan is het opgelost!

veel succes ermee!

Verwijderd

en bijna vergeten als je dat hebt gedaan gaat er een groen lampje knipperen dat betekend dat hij oplaad

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:28:
en bijna vergeten als je dat hebt gedaan gaat er een groen lampje knipperen dat betekend dat hij oplaad
Goed men... Door echt HEEL hard te boenen, doet hij het weer :D Had t al geprobeerd, maar jij benadrukte om het grondig te doen :D Wist ik veel :O
Pagina: 1