Pretium Telecom: dikke besparing of dikke adder onder gras?

Pagina: 1
Acties:
  • 933 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Ik heb een hoop soortgelijke topics gevonden waar één of tweemaal het woord Pretium in voorkwam, maar dat was dan alleen als voorbeeld of terzijde, daarom een nieuwe thread.

Gisterenavond werd ik zowaar thuis gebeld door zo'n callcenter dude. Claimde dat via PT nog goedkoper gebeld kon worden als met tele2. Ik heb het even nagezocht, en zo te zien is het werkelijk zo. Ik kan ook geen addertje onder het gras vinden... Jullie wel? www.pretiumtelecom.nl

Ik bel nu via tele2 met preselect, en heb een behoorlijke besparing (zo'n 30%) tov kpn. Als ik mezelf nu nog eens iets van 10% kan besparen doe ik dat graag, dus ik zou eens jullie meningen willen horen.

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:18
Ik zou zeggen, kijk ook eens in dit topic: Zo goed als gratis bellen met 1609 EN 1649, iemand ervaring? Goedkoper dan (bijna) gratis kan namelijk niet :Y)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ken een aantal mensen die via Pretium bellen en ze zijn allemaal erg tevreden. Ik weet uit mijn tijd als KPN callcenterslet ook dat Pretium meestal tot de allergoedkoopsten behoort.

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
JJapie schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:33:
Ik zou zeggen, kijk ook eens in dit topic: Zo goed als gratis bellen met 1609 EN 1649, iemand ervaring? Goedkoper dan (bijna) gratis kan namelijk niet :Y)
Ja die had ik idd al gelezen, maar kon nou niet echt wijs worden uit de evt. nadelen van PT.
Bigs schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:36:
Ken een aantal mensen die via Pretium bellen en ze zijn allemaal erg tevreden. Ik weet uit mijn tijd als KPN callcenterslet ook dat Pretium meestal tot de allergoedkoopsten behoort.
Bedankt, dit is zeker nuttige info, van de concurrentie :) Ben je ook toevallig op de hoogte van hun zwakke plekken om het zo te noemen?

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

Vorige maand belde ook iemand van pretium ons op, we konden 1 maand lang voor 1 cent per dag bellen. Op die aanbieding zijn we ingegaan en in de maand mei ook zwaar gebruik van gemaakt :P
Mijn ouders willen nml niet zoiets als 1609 en 1649 (dat ze dus die nummers ervoor moeten zetten), bij pretium hoeft dat niet.

Ik ben tot nu toe nog tevreden met pretium, we zullen afwachten hoe het gaat met de facturen :)

Verwijderd

Bij interpretten van pretium is wel een adder te vinden.
:
Tevens wordt 0,8 eurocent (Incl. BTW) per megabyte (MB) berekend voor dataverkeer tot 1000 MB per maand. Dataverkeer tussen 1000 en 10000 MB per maand is gratis. Vanaf 10000 MB per maand wordt weer 0,8 eurocent (Incl. BTW) per MB in rekening gebracht.
BRON

Misschien met bellen wel, maar zo goedkoop zijn ze dus ook weer niet...

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:45:
Bij interpretten van pretium is wel een adder te vinden.

[...]

BRON

Misschien met bellen wel, maar zo goedkoop zijn ze dus ook weer niet...
Ha! Inderdaad zeg.... dat is echt sneaky shit!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:55
Pretium Telecom:
Bestemming piekdalweeken/nachtstart
binnen regio2,31,20,93,6
buiten regio3,41,351,354,5

bel1601:
Bestemming piekdalweeken/nachtstart
binnen regio0,5003,9
buiten regio0,5004,9

Volgens mij zijn ze gewoon vreselijk duur bij pretium