"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Ik zou zeggen, kijk ook eens in dit topic: Zo goed als gratis bellen met 1609 EN 1649, iemand ervaring? Goedkoper dan (bijna) gratis kan namelijk niet
Ken een aantal mensen die via Pretium bellen en ze zijn allemaal erg tevreden. Ik weet uit mijn tijd als KPN callcenterslet ook dat Pretium meestal tot de allergoedkoopsten behoort.
Ja die had ik idd al gelezen, maar kon nou niet echt wijs worden uit de evt. nadelen van PT.JJapie schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:33:
Ik zou zeggen, kijk ook eens in dit topic: Zo goed als gratis bellen met 1609 EN 1649, iemand ervaring? Goedkoper dan (bijna) gratis kan namelijk niet
Bedankt, dit is zeker nuttige info, van de concurrentieBigs schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:36:
Ken een aantal mensen die via Pretium bellen en ze zijn allemaal erg tevreden. Ik weet uit mijn tijd als KPN callcenterslet ook dat Pretium meestal tot de allergoedkoopsten behoort.
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Vorige maand belde ook iemand van pretium ons op, we konden 1 maand lang voor 1 cent per dag bellen. Op die aanbieding zijn we ingegaan en in de maand mei ook zwaar gebruik van gemaakt 
Mijn ouders willen nml niet zoiets als 1609 en 1649 (dat ze dus die nummers ervoor moeten zetten), bij pretium hoeft dat niet.
Ik ben tot nu toe nog tevreden met pretium, we zullen afwachten hoe het gaat met de facturen
Mijn ouders willen nml niet zoiets als 1609 en 1649 (dat ze dus die nummers ervoor moeten zetten), bij pretium hoeft dat niet.
Ik ben tot nu toe nog tevreden met pretium, we zullen afwachten hoe het gaat met de facturen
Verwijderd
Bij interpretten van pretium is wel een adder te vinden.
Misschien met bellen wel, maar zo goedkoop zijn ze dus ook weer niet...
BRON:
Tevens wordt 0,8 eurocent (Incl. BTW) per megabyte (MB) berekend voor dataverkeer tot 1000 MB per maand. Dataverkeer tussen 1000 en 10000 MB per maand is gratis. Vanaf 10000 MB per maand wordt weer 0,8 eurocent (Incl. BTW) per MB in rekening gebracht.
Ha! Inderdaad zeg.... dat is echt sneaky shit!Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:45:
Bij interpretten van pretium is wel een adder te vinden.
[...]
BRON
Pretium Telecom:
bel1601:
Volgens mij zijn ze gewoon vreselijk duur bij pretium
| Bestemming | piek | dal | weeken/nacht | start |
| binnen regio | 2,3 | 1,2 | 0,9 | 3,6 |
| buiten regio | 3,4 | 1,35 | 1,35 | 4,5 |
bel1601:
| Bestemming | piek | dal | weeken/nacht | start |
| binnen regio | 0,5 | 0 | 0 | 3,9 |
| buiten regio | 0,5 | 0 | 0 | 4,9 |
Volgens mij zijn ze gewoon vreselijk duur bij pretium
Pagina: 1