Hi
Ik heb de volgende vraag: is het mogelijk om een image op afstand terug te zetten van uit server naar een cliënt?
Ik heb veel gezocht maar kom zelf niet uit. Ik kan image terugzetten naar een cliënt maar dan maak ik gebruik van een Ghostdiskette. Ik wil die proces automatiseren, om mogelijk te maken van uit een werkplaats images rondsturen.
Heb veel gelezen over bootrom, pxe, tftp maar dan kwam ik een topic tegen op tweakers wat heel handig is. Helaas zijn de screenshots al verdwenen.
Dat ging over terugzetten van image op afstand met behulp van Ghost Console.
Plz. help me
Dat is die bericht met verdwenen screenshots:
Het Pushen van een image naar de client kan op 2 manieren :
1. Booten met bootwizard diskette (zoals omschreven in hoofdstuk 3.2)
en kies voor Load to Clients
of
2. Doe het idd via een Task (screenshots komen zo...)
Maak een nieuwe Task via menu File --> New --> Task
Neem onderstaande instellingen over! Vul bij de 'zwarte vakjes' je eigen gegevens in...
TheVisionMaster wijzigde dit bericht 04-12-2002 14:17 (46%)
Ik heb de volgende vraag: is het mogelijk om een image op afstand terug te zetten van uit server naar een cliënt?
Ik heb veel gezocht maar kom zelf niet uit. Ik kan image terugzetten naar een cliënt maar dan maak ik gebruik van een Ghostdiskette. Ik wil die proces automatiseren, om mogelijk te maken van uit een werkplaats images rondsturen.
Heb veel gelezen over bootrom, pxe, tftp maar dan kwam ik een topic tegen op tweakers wat heel handig is. Helaas zijn de screenshots al verdwenen.
Dat ging over terugzetten van image op afstand met behulp van Ghost Console.
Plz. help me
Dat is die bericht met verdwenen screenshots:
Het Pushen van een image naar de client kan op 2 manieren :
1. Booten met bootwizard diskette (zoals omschreven in hoofdstuk 3.2)
en kies voor Load to Clients
of
2. Doe het idd via een Task (screenshots komen zo...)
Maak een nieuwe Task via menu File --> New --> Task
Neem onderstaande instellingen over! Vul bij de 'zwarte vakjes' je eigen gegevens in...
TheVisionMaster wijzigde dit bericht 04-12-2002 14:17 (46%)