sanfranjake schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:50:
Kleine titel aanpassing:
[w2k3s] Software Installation GPO... > [2003] Acrobat reader 7 installeren via gpo*. Wat heb je verder allemaal al geprobeerd, gezocht en gevonden? Wat lukte er niet aan, en welke foutmeldingen worden er in de eventlogs en op het scherm weergegeven?
Bedankt voor het duidelijkmaken van de titel.
Ik heb hier op GoT gezocht en vrij veel gevonden, het heeft me ook op weg geholpen, maar niet dusdanig dat het probleem opgelost is. Ik heb allerlei dingen geprobeerd, DNS ingesteld op werkstation, roaming profile aangemaakt, gpupdate gedraaid, secedit /refreshpolicy /user_policy /enforce(en machine_policy) gedraaid. Heeft niet gebaat.
Eerst kwam de software installatie niet eens op gang, na rechten op bepaalde shares gegeven te hebben(die nodig zijn voor de installatie) kwam het wel op gang.
In de Event Log--> Application Log gaf hij aan dat de software goed geinstalleerd was, en goed gedeinstalleerd(zelf gedaan). Ook stond er dat de Security Policy goed was toegepast...
@Associaton:
Software voor de user is toch publish? Dat het in het lijstje van programma's staat die via het netwerk geinstalleerd kunnen worden staat? Daar staat hij iig bij, en hij staat ook bij de lijst van echt geinstalleerde programma's... alleen staan er nergens snelkoppelingen of wat dan ook...
Snap er niet veel meer van...