Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ideen voor Army PC

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het modden van mijn pc kast. Ik heb als thema het leger bedacht. Ik wou hem ongeveer in deze stijl maken:
Afbeeldingslocatie: http://tri.army.mil/LC/CS/csa/ah64d004.jpg

en:
Afbeeldingslocatie: http://tri.army.mil/LC/CS/csa/oh6004.jpg

Heeft er iemand ideen? Vooral voor de zijkanten.

Alvast bedankt :)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Denk dat de enige die kan bepalen wat mooi is jij zelf bent.
Ga eens opzoek op Google, het CME-forum, en andere casemod sites om inspiratie op te doen.

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik gedaan maar er zijn niet echt andere pc`s in deze richting. Je hebt al gezien in welke richting dus ideeen graag.

Verwijderd

Zoek anders is op Google naar plaatjes met "Army" erin. Zo heb ik al een keer een plaatje gevonden voor een t-shirt ontwerp met het thema Army.
Maar zoals Fricky ook al zegt..jij bent de enige die kan bepalen wat jij mooi vind..ben wel benieuwd wat er wordt.. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:59:
dat heb ik gedaan maar er zijn niet echt andere pc`s in deze richting. Je hebt al gezien in welke richting dus ideeen graag.
Dus idee:en graag? Dat is nou niet echt creatief he.. Ga eerst zelf eens ff zoeken..en als er al pc's zouden zijn die zo zijn als jij het wil maken dan is dat ook niet echt origineel..

Verwijderd

Topicstarter
Zal er foto`s van maken en dan de review posten.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Mod een hele sterke ventilator en zet deze bovenop zodat je hem letterlijk naar binnen kan laten vliegen bij lan party's :P >:)

Verwijderd

Ik zou die propellors:? in je casemod doen misschien als fan guards ofzo.
En een turbine als lucht uitlaat op de pc ofzo })
Maar goed je moet zelf gewoon ff goed kijken naar de foto's en dan komen de ideeen van zelf wel maar sterkte met je brainstorm :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Topic gaat door :P zal foto`s posten als ze er zijn. Heb al vakantie dus tijd zat :)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 14:10 ]

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-11 15:59

Huig

Merino Fanatic

misschien zijn kogelgaten in de zijkant van je kast wat?

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Verwijderd

Topicstarter
zat ik zelf ook aan te denken, maar die zijn niet echt mooi vind ik. (de stickers dan)

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-11 18:06

Ravhin

no <root>...

wil ik wel voor zorgen :>

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:35
doe het dan in het echt ga naar een schiet club en vraag of ze jouw wille helpen doen ze vast wel! maar haal dan wel eerst je hardware eruit...... ;)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Die gasten van OCC doen ook veel het verwerken van thema's op motoren:
http://www.orangecountychoppers.com/occweb_ver2_theme1.php

http://www.orangecountych...bikes/COMANCHE_expand.jpg
http://www.orangecountychoppers.com/allbikes/JET_expand.jpg

Of/hoe je dat helpt met het ontwerp een army pc-kast weet ik niet, maar goed, wie weet krijg je wat extra inspiratie/motivatie erdoor :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:05:
zat ik zelf ook aan te denken, maar die zijn niet echt mooi vind ik. (de stickers dan)
dan moet je niet met stickers werken, maar er gewoon op knallen.

mooi idee trouwens. kan je wel mooie decals aan de buitenkant op je case zorgen. als in witte benummering en aantal kills enzo :)

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:05:
lol?

Je gaat toch casemodden? Neem je platen mee naar een schietbaan mietje! ;) :P

Verwijderd

Topicstarter
je bedoelt de comanche bike? Jah die is wel bruut.

Verwijderd

je gaat er toch ook geen kogelgaten op plakken?! |:( Schieten, kreng! :P

en waarom al sluiten? Houdt ons vooral op de hoogte van het project! :)

Verwijderd

Topicstarter
waarom naar de schietbaan >:) kunnen we ook zelf doen >:)

Verwijderd

Jow pap mag ik je jachtgeweer ff lenen ik moet me pc kapot schieten _/-\o_ :D

Verwijderd

Topicstarter
Zal foto`s posten. Heb al vakantie dus tijd zat om te modden :P Ben nog een beginner dus mischien nog wat beginner tips?

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.tweak.dk/newtweak/img/casemods/199_0_big_thumb.jpg

Ik kwam deze mod tegen op google. Misschien een leuk idee ;)

Verwijderd

Topicstarter
wel bruut :9

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zelf kogelgaten maken is echt niet zo moeilijk als je denkt hoor.
Benodigde materialen:
- 1 hamer
- 1 boor
- 1 stalen (ronde!) kogel, iets groter dan de boor die je gaat gebruiken

Teken de plaatsen af waar je de gaten wilt hebben. Boor daar de gaten met je boor. Leg vervolgens iets van een (stalen) ronde (afgezaagd stukje stijgerpijp oid will do fine) onder het gat, zodat je je oppervlaktespaning kunt behouden. Leg de knikker / kogel in het gat, dat blijft als het goed is mooi op de randen liggen. Sla de kogel er met de hamer (naar eigen inzicht niet of wel) doorheen, zodat de gaten naar binnen toe mooi afgerond worden. Moet te doen zijn lijkt me :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb zin om weer eens te schieten, gaat sneller ook :P Denken jullie dat er z`n klein koggeltje door de zijplaat van een kast heen gaat?

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mja, dit word een opsomtopic van ideeen, en opsomtopics horen hier niet, vandaar dat ik 'm dichtdoe. TS: Ga eens op wat army-gerelateerde sites kijken, krijg je waarschijnlijk vanzelf wel inspiratie :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.