Toon posts:

Instellingen E-tech router voor Remote Desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een E-tech router type WLRT03 en wil van buitenaf een pc kunnen overnemen die in dit netwerkje is aangesloten.
Op het netwerk zijn 2 pc's aangesloten.

Nu heb ik al op verschillende sites gezien dat je iets moet instellen met poort 3389, maar hoe dit precies moet is mij onduidelijk.
Moet ik nu wel of niet NAT aanzetten en ook in Virtual server een aantal dingen instellen?
Als ik in Virtual server een server moet aanmaken wat moet ik dan instellen
(begin adres, eind adres, persoonlijk adres/poort,) en waar moet het ipadres van de te bereiken pc dan worden ingesteld?

Alvast bedankt voor de info.

Met vriendelijke groet,

Anne.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:06

Hoicks

Techno!

Je moet zowiezo een virtual server aanmaken waarmee je het verkeer van buitenaf door je router naar de juiste pc binnen je lokale netwerk stuurt:

Internet -> Extern ip (router) -> router intern -> Intern ip van de pc die je wilt overnemen

Externe poort 3389 en interne poort 3389 kunnen gewoon gelijk zijn.

Ziet het er bijvoorbeeld uit als:

code:
1
2
Extern IP                          |ROUTER|         Intern IP
213.54.43.322 port 3389          ->               192.168.0.10 port 3389

Begin adres en eindadres is een range dus een bereik die je kunt opgeven. Wil je alle pc's in je netwerk meenemen in deze regel vul je bij begin adres 192.168.0.1 in t/m het ip wat je wilt meenemen. Bij 1 pc vul je daar volgens mij 2x zelfde ip in.

[ Voor 55% gewijzigd door Hoicks op 01-06-2005 14:20 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie hoicks,

Met de handleiding van je router en de FAQ (Het Grote Poortmappingsverhaal) en de info van Microsoft over RDP , moet je daar toch echt wel uit kunnen komen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.