[Luidspreker klemmen] Alternatief voor orginele klemmen

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 13:20
Ik heb voor een prikkie een homecinema set aangeschaft. Het gaat om de Panasonic SC-DT110. Het gaat dan alleen om de set. De luidsprekers zaten er niet bij.

Ik heb nog luidsprekers van Panasonic alleen zitten daar dus niet de benodigde klemmen aan om ze op de set aan te sluiten.

Heeft iemand ideeen / manieren om de luidsprekers aan te sluiten? Misschien alternatieve klemmen oid?

Ik zou de orginele kabels kunnen bestellen bij Panasonic, maar een alternatief is ook welkom :)

Edit:

Voor de beeldvorming:

Afbeeldingslocatie: http://www.goldid.nl/tweakers/IMG_0318.gif

[ Voor 9% gewijzigd door Manual op 01-06-2005 14:31 ]

Specs

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
wat voor aansluiting hebben die panasonic speakertjes dan?

Home Assistant Configuratie V&A

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Dit zijn typisch van die ''wij-willen-niet-dat-mensen-andere-luidsprekers-aansluiten'' klemmen. Je kunt er gewoon losse draadjes aan solderen met kroonsteentjes aan de andere kant :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 13:20
BiG-GuY schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:08:
wat voor aansluiting hebben die panasonic speakertjes dan?
Geen. Gewoon kaal gestript draad :)
Barry|IA schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:26:
Dit zijn typisch van die ''wij-willen-niet-dat-mensen-andere-luidsprekers-aansluiten'' klemmen. Je kunt er gewoon losse draadjes aan solderen met kroonsteentjes aan de andere kant :)
Ja, idd :) Ik ben vandaag even naar de stad geweest en heb kabelschoentjes gekocht. Dit blijft wel redelijk zitten. Ik zou nog terug gebeld worden door Panasonic over wat de kabels zouden moeten gaan kosten. Zal wel duur zijn.

Specs