Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 12:01
Ik las er pas al wat over in een blad, en vandaag zag ik em ook bij de dixons staan, de philips ShoqBox.
het gaat om dit apparaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/PS/PSS110_00_webImageFullSize.jpg

Dit is een mp3 speler met ingebouwde boxen, die volgens philips genoeg geluid moet geven om een woonkamer te vullen.

de text van philips:
De ShoqBox geeft je dynamisch geluid zonder vervorming, zelfs als de speler op zijn hardst staat. Het geheim zit hem in de ingebouwde luidsprekers met XSL Acoustics. Met hun dynamische geluid zijn ze bijna twee keer zo krachtig als traditionele luidsprekers van dezelfde grootte. Krachtig genoeg dus om de hele kamer te vullen.
meer info op http://www.philips.nl/PV_Article-17305.html

Heeft iemand al ervaring met dit apparaatje?
als het een beetje goed geluid geeft is het ideaal om mee te nemen.

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:38

TdV

Cnet vindt het niet super:
http://reviews.cnet.com/P...7-31304900-2.html?tag=top

[ Voor 4% gewijzigd door TdV op 01-06-2005 13:33 ]

Verwijderd

Geluid:
Signaal/ruis-verhouding : >80 dB :r (hoofdtel.), >50 dB :r (luidspr.)
Is dit de reden waarom dit ding ShoqBox wordt genoemd? :X

Uitgangsvermogen (RMS) : 2x2 W RMS (4 ohm), 2x4 mW RMS (16 ohm)
Die 2x2 W is waarschijnlijk de speakertjes, maar die 2x4 mW RMS (16 ohm) voor hoofdtelefoon :?
Wel erg gering in vergelijking met gemiddelde MP3-spelers op de markt !!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 16:24 ]

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:08
Als ze nou veel meer geheugen in zo'n apparaat zouden stoppen, minimaal 1GB, dan is er misschien een kansje. Groot nadeel van dit ding is natuurlijk dat ie niet bepaald pocket-sized is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:53:
Geluid:
Signaal/ruis-verhouding : >80 dB :r (hoofdtel.), >50 dB :r (luidspr.)
Is dit de reden waarom dit ding ShoqBox wordt genoemd? :X

Uitgangsvermogen (RMS) : 2x2 W RMS (4 ohm), 2x4 mW RMS (16 ohm)
Die 2x2 W is waarschijnlijk de speakertjes, maar die 2x4 mW RMS (16 ohm) voor hoofdtelefoon :?
Wel erg gering in vergelijking met gemiddelde MP3-spelers op de markt !!!
Dat is gewoonweg te weinig.
Jammer, het idee is wel leuk, maar met zulke specs is het niks.

Verwijderd

Dit is gewoon een manier om een 256 mb speler voor meer geld te verkopen;) Je kunt dan bter een 256 MB halen en losse pc-speakers.. Daar kun je een woonkamer mee vullen :P (bvoorbeeld, Creative P380, heb ik zelf, 50 euro, mp3speler van 30 euro erbij....... das een mooiere oplossing)

Verwijderd

ik heb zelf van de week zo'n ding aangeschaft, niet echt over te spreken. De hoge tonen storen nu al :'( , terwijl ik alleen nog maar mp3s heb afgespeeld, terug brengen dus. Raad niemand aan om het geluidsvolume helmaal open te zetten, daar kan die niet tegen, terwijl dit volgens philips geen enkel probleem moet geven. Beetje jammer

groeten

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:19:
ik heb zelf van de week zo'n ding aangeschaft, niet echt over te spreken. De hoge tonen storen nu al :'( , terwijl ik alleen nog maar mp3s heb afgespeeld, terug brengen dus. Raad niemand aan om het geluidsvolume helmaal open te zetten, daar kan die niet tegen, terwijl dit volgens philips geen enkel probleem moet geven. Beetje jammer

groeten
Was aan de specs ook wel af te zien dat het geluid slecht was ;)
offtopic:
groeten is niet nodig

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Ik vindt het anders wel verdomd leuk als wekker! Heet iemand van jullie een andere mp3 spelers gezien die goed als wekker dients doet toevallig? Ik heb een ipod photo maar de wekker doet het simpelweg niet. het apparaats' display gaat wel aan maar daar blijft het bij. En aangezien mijn stereo met wekker het vandaag heeft begeven zoek ik nu een mp3 wekker.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:47
een mobiele telefoon werkt perfect als wekker :)

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

blackraid3r schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:50:
een mobiele telefoon werkt perfect als wekker :)
ja lekker geluid ook... ik wil natuurlijk ook wel s wat lekkere muziek speler in mn slaapkamer.

[ Voor 17% gewijzigd door dadj op 16-06-2005 16:58 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 17:17

Dentheman

Zie signature

Je bent dan iig wakker, om vervolgens in slaap te vallen......en daarna je wekkerradio uit te zetten die je preventief al aan de andere kant v/d kamer hebt staan omdat je jezelf zo goed kent :+

Zie ondertitel

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Creative heeft ook zo'n ding. Ik heb het al eens zien liggen in de Fnac in het Wijnegemshoppingcenter.
http://www.creative.com/p...category=465&product=1874

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Zoutvat schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:52:
Creative heeft ook zo'n ding. Ik heb het al eens zien liggen in de Fnac in het Wijnegemshoppingcenter.
http://www.creative.com/p...category=465&product=1874
Die heeft alleen geen wekker en werkt met 128Mb flash cards. dat schiet niet echt op :)

Pagina: 1