Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Iemand een idee om loze drivebay ruimte op te vullen?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oi,

Ik ben op dit moment bezig met een casemod en ik gebruik in mijn kast maar één CD-romspeler en schijf. Hierdoor hou ik heel wat ruimte over (ik kan in principe nog 3 extra schijven/spelers toevoegen).

Het leek mij nu wel leuk om iets met die lege ruimte te doen als een soort van kijkdoos. Ik kan dan simpelweg wat plexiglas aan de voorkant van mn kast maken waardoor je dus naar binnen kan kijken. Het enige probleem is: Ik heb totaal geen idee/inspiratie voor wat er in de 'kijkdoos' moet komen.

Mn gehele case staat in teken van de sovjet-unie (veel rood hamer-en-sikkel embleem enz.), en wil dan die kijkdoos ook in datzelfde thema hebben...

Hebben jullie misschien suggesties / ideeën voor mij?

Alvast bedankt,

Jean Pop

Verwijderd

Een schaalmodel van een russische tank! Kameradski, DA!

Verwijderd

Je kan het embleem in het 3d maken van wat gaas en papiermachee, en dan langzaam rond laten draaien door een motertje en wat tandwieltjes. Of rond laten draaien op de airflow van een fan die gelijk je hdd koelt.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Dit stond in een TopicReport bij dit topic:
Iedereen heeft zijn eigen mening, dus daar kunnen wij niet echt makkelijk op inspelen, omdat iedere mening verschillend is. Zo kan ik iets mooi vinden wat de TS niet mooi vind. [..]
En daar heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen. Hier kunnen wij je niet bij helpen omdat over smaak niet te twisten valt.

Dit topic is gesloten.