Toon posts:

Een script die excel naar mysql (server site) importeert?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo geliefde medemensen, :P

ik zoek een scriptje die, automatisch al dan niet, aan server kant een xls (excel dus) bestand exporteert naar een mysql database. Heb al een poos gezocht maar kan niks vinden. Alles wat ik vind is client side. Dat is in mijn geval niet gewenst.

Kort samenvattend:
Een php of javascript die een xml bestand uitleest en de gegevens in een mysql database gooit.

Weet iemand een geschikt script of heeft iemand al is 1 gebakken? Zo ja, please let me know. Zelfgebakken scriptjes word een vergoeding voor gegeven natuurlijk :P

BVD,
KC-Bone

• coenbijlsma
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hoi KC-Bone,

wat heb je zelf al gedaan om zo'n scrip te vinden? Hier op GoT doen we niet aan script-requests namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Owh da wist ik niet... sry.
Nou ik heb me lam gezocht op google enz.
maaruh... geen hints?
sry mate

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 11:59 ]

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

dit klinkt me als een klinkklare scriptrequest waar ze hier niet echt van gedient zijn. maar om ff niet vervelend te doen; ik had laatst 't zelfde probl. saven als csv, mysql heeft een importfunctie voor csv to sql. iets van datafile to ... google eens op csv to mysql

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

Topicstarter
ok.. bedankt.. sorry hoor voor de request.... :|

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 10:17
Kijk hier is naar:

libdbd-excel-perl - provides an SQL interface (via DBI) for accessing Excel files

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:15
Hoi, scriptrequests zijn hier niet toegelaten.
We willen nl. voorkomen dat het hier een plek wordt waar iedereen zomaar zijn verzoekjes kan dumpen.
P&W is een forum waar gediscussieerd wordt over programmeerproblemen, en mensen geholpen worden bij het 'zelf programmeren', en dat willen we graag zou houden.
Als iedereen hier zijn script-requests zou plaatsen, dan zou het hier al vlug verzanden, en zou het discussie- en helpplatform vlug weg zijn.
Vandaar....

[ Voor 83% gewijzigd door whoami op 01-06-2005 12:03 ]

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.