Binnenkort moet ik een toneelstuk opnemen en nou lijkt het me wel leuk om hiervooer 2 camera's te gebruiken. Het is dan de bedoeling dat 1 van de camera's een overzicht geeft van het gehele podium en dat met deze camera verder niets gebeurt. Met de tweede camera wil ik dan inzoomen op bepaalde gebeurtenissen die niet het gehele toneel gebruiken (o.a. dialogen tussen 2 personen)
Als alles goed is gegaan wil ik het geheel op dvd zetten en wel op de volgende manier.
Ik wil standaard dat het gehelde toneelstuk wordt afgespeeld, en dat er op bepaalde momenten een andere view gekozen kan worden zodat de beelden van camera 2 te zien zijn, zodat de eindgebruiker de mogelijkheid heeft om het stuk vanaf 1 standpunt te bekijken, maar ook kan kiezen voor het ingezoomde gedeelte.
Weet iemand of er software is waarmee dit gerealiseerd kan worden?
Ik heb al gezocht bij Tweakers en Google, maar kan dit niet vinden
Als alles goed is gegaan wil ik het geheel op dvd zetten en wel op de volgende manier.
Ik wil standaard dat het gehelde toneelstuk wordt afgespeeld, en dat er op bepaalde momenten een andere view gekozen kan worden zodat de beelden van camera 2 te zien zijn, zodat de eindgebruiker de mogelijkheid heeft om het stuk vanaf 1 standpunt te bekijken, maar ook kan kiezen voor het ingezoomde gedeelte.
Weet iemand of er software is waarmee dit gerealiseerd kan worden?
Ik heb al gezocht bij Tweakers en Google, maar kan dit niet vinden