Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-11 21:47
Heej,

Ik zoek een MP3-speler mét een ingebouwde accu, 512MB opslagruimte en een display. Wie heeft er tips/ervaringen met een MP3-speler (wat hier op lijkt zeg maar)? Nu heb ik zelf eerst ook zo'n ding gehad maar die is overleden :( Hij kon niet zo goed tegen cola :9 Nu weet ik dat dit op het eerste gezicht een onlogisch topic lijkt, omdat ik zelf natuurlijk ook wel kan gaan zoeken naar zo'n ding volgens jullie, maar dat heb ik dus al gedaan.
Verder moet 'ie zo goedkoop mogelijk zijn (max. €100, dit i.v.m. m'n budget) Dus; wie heeft er tips of ervaringen met zijn/haar MP3?
Mochten jullie tips ofzo hebben, plaats dan gelijk even 'n link met de site of 'n plaatje :P

Alvast bedankt..

[ Voor 9% gewijzigd door Alm4riC op 01-06-2005 10:59 ]

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Heeft de apple ipod shuffle geen accu? Met een beetje zoeken @ webshop had je dit ook wel kunnen vinden.

http://Compusmurf.xs4all.nl

Verwijderd

Inderdeed een zinloos topic. Check www.mycom.nl of check de pricewatch maar ga niet voor elke ding dat je wil kopen een nieuw topic openen. :r

• Alm4riC
Jah ik weet het wel, maar ik wil ook jullie ervaringen ervan horen, er zijn honderden MP3-spelers maar andermans ervaringen helpen ook nog wel eens he ;) En ik open ook niet voor elke euro die ik wil uitgeven 'n topic :9

Verwijderd

Als je geen topkwaliteit hoef: haal er 1tje bij de Blokker...
Hou je van goed geluid ?? iRiver N10 / iRiver 700 serie of iPod shuffle

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 11:37 ]

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-10 08:48

dailyleaf

...

Luukieeee schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:53:
Heej,

Ik zoek een MP3-speler mét een ingebouwde accu, 512MB opslagruimte en een display. Wie heeft er tips/ervaringen met een MP3-speler (wat hier op lijkt zeg maar)?
Die zijn er genoeg te vinden door de search te gebruiken, ik heb de afgelopen paar weken al meerdere topics voorbij zien komen met de vraag naar een mp3-speler met accu
Nu weet ik dat dit op het eerste gezicht een onlogisch topic lijkt, omdat ik zelf natuurlijk ook wel kan gaan zoeken naar zo'n ding volgens jullie, maar dat heb ik dus al gedaan.
Wat heb je al gevonde dan?
Wat vond je daar niet of wel goed aan?[/quote]
Verder moet 'ie zo goedkoop mogelijk zijn (max. €100, dit i.v.m. m'n budget) Dus; wie heeft er tips of ervaringen met zijn/haar MP3?
Had je al mp3-spelers in gedachten die je al ergens gezien had?
Vond je die te duur of wil je juist erg goede kwaliteit?

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

• Alm4riC
Ik zoek dus 'n MP3-speler, zo goed mogelijk en tegelijkertijd dus ook zo goedkoop mogelijk. Ik vraag dus naar jullie 'mening' en wat jullie een goede MP3-speler vinden. Ik weet dat ik zelf ook kan zoeken maar wat denk je waar ik mee bezig ben? Ik post straks wel ff wat MP3-spelers die me wat lijken, en dan wil ik ff bekijken of jullie hier eventueel ander commentaar op hebben :)

Verwijderd

Ik zou de iriver 700 of 800 serie aanraden.. Maar het is maar net wat je wilt:

goed geluid >> duur (iriver/iaudio/apple)
minder geluid >> goedkoop (bouwmarkt, blokker, lidl, etc.., dezelfde mp3spelers met andere stickers erop))

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Omdat jij die mp3speler niet kunt vinden, moeten wij maar gaan zoeken? :?

Als je budget wat hoger was, zou je bijvoorbeeld de iRiver 1xxx serie kunnen overwegen, die heeft een ingebouwde accu, en die heeft de iRiver 7xx/8xx niet, ook al noemen een aantal mensen die wel ;) blijft wel een goeie speler natuurlijk :)

Ow, en als je ervaringen/meningen/commentaar op mp3spelers wil, raad ik je aan om met Google ff reviews te zoeken.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Is de topictitel een bevel ofzo:? ;)
Nouja, even serieus, het is wel de bedoeling dat je zelf op zoek gaat naar een mp3speler die aan je eisen voldoet. Omdat die niet zo extreem zijn, vind je dan waarschijnlijk wel wat modellen en dan kun je op zoek gaan naar informatie in dit forum en reviews vinden met Google.
Dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.