Toon posts:

USB op oude systemen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, ik moet bij iemand die Windows 98SE en ME op zijn computers heeft staan een programma istalleren, daarvoor gebruik ik mijn USB stick! Maar Windows herkent deze niet, ik ben op zoek gegaan naar de drivers voor een USB stick maar kon ze nergens vinden.

Het gaat om een SanDisk MiniCruiser van 256MB

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:25

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Onder windows 98 heb je drivers nodig voor USB sticks en dergelijke, deze kun je vast wel vinden op de site van Sandisk.

Hier stond een dode link.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Ik dacht dat WinME die drivers wel gewoon had?
Maar inderdaad, kijk gewoon op de site van Sandisk. Staat genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze gevonden, weten jullie hoe je deze topic weer kunt verwijderen!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Waarom kijk je niet eens op http://www.sandisk.com/retail/drivers.asp ?
Vrij makkelijk te vinden zo iets.

Hier kon uw advertentie staan

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 21:51

Schonhose

Retro Icoon

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:07:
ik heb ze gevonden, weten jullie hoe je deze topic weer kunt verwijderen!
Per definitie worden topics niet verwijderd, alleen op slot gezet. Door niet meer te reageren verdwijnt het topic zelf uit het zicht.

Ter info (zoals ook hierboven al vermeld:)

Win98 en Win98 SE hebben beide ondersteuning voor USB, alleen om een USB stick te kunnen gebruiken zul je drivers nodig hebben. Deze zijn meestal te downloaden vanaf de website van de fabrikant of ze staan op de meegeleverde cd-rom.

Windows ME, 2000 en XP hebben al dan niet generieke drivers aan boord waardoor zo'n installatie van drivers overbodig is.

[ Voor 39% gewijzigd door Schonhose op 01-06-2005 11:19 ]

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit had je eenvoudig zelf kunnen vinden door even op Google te zoeken: [search=SanDisk 98se drivers] 1e hit :) Doe dat in het vervolg even voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.