Kan diskette niet lezen

Pagina: 1
Acties:

• Jernst
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06-2024
Ben bezig een oude computer weer werkend te krijgen en nu hb ik het probleem dat ik als ik probeer een diskette te lezen ik een error krijg dat hij niet van de diskette lan lezen, ook blijft het lampje van het diskettestation branden, dat begint vanaf het station, zover ik weet zou die dat alleeen moeten doen als ik iets van de diskette probeer te openen ofzo. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik weet niet of jezelf geknutseld hebt aan die bak, maar vaak is het zo dat als het lampje op de diskettestation blijft branden, heb je de kabel er verkeerd om in zitten. (heb ik ook wel eens gehad) Ik zou dat eerst maar eens proberen.....

suc7

Hier staat tekst

• Jernst
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06-2024
Was ook eht eerste waar ik aan dacht, maar heb dat een aantal keer gechecked en dacht toch echt dat die goed zat, zal ik toch maar s proberen die kabel om te draaien.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

En??

Hier staat tekst

Verwijderd

prop er een nieuwe in kost f 35,-

Verwijderd

Je kabel kan ook kapot zijn of je hebt de kabel op de verkeerde puntjes van je moederbord gedaan soms kan je ze net een stukje opschuiven.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04 07:59

jotheman

Was like that when I got here!

Als ut un erg ouwe is zouw ut misschien nog un DD kunne zijn, as je dur dan HD disks in gaat stouwe krijg je van dat soort gare errors, ff nakijke ofdat ie zeker HD is....

I see dead pixels...

• DjeenooFucker
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2024

DjeenooFucker

I've Got your Back

Kijk, dit probleem is eindelijk het probleem wat ik ook heb :(

lampje blijft continu branden en kan niet lezen van station

Ga morgen ook eens proberen kabels om te draaien e.d.
nu een beetje te laat :)

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64

Pagina: 1