Toon posts:

Diep triest telefonie van athome

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen mensen wat een rampbedrijf is athome.

Allereest ben ik er ingetrapt om met hun kabeltelefonie in zee te gaan,wel hun regelen alles werd me verteld(afmelden bij kpn enz........)

Wel 31 mei vandaag dus zou alles in orde zijn kpn weg en vanaf 9 uur smorgens athome telefoon.

Nou dat kon ik wel vergeten,mijn dochter die juist nu ging bevallen kon ons niet bereiken,moeder ligt stervende in het ziekenhuis in tilburg ja maar gokken of het goed of slecht ging vandaag want bereikbaar was ik niet meer dank zij athome.

Dus helpdesk bellen(precies 48 minuyten in de wacht gezeten voordat ik door een ongelooflijk onbeschofte helpdesk medewerker werd afgescheept met helemaal niets maar dan ook echt niets.

Mensen trap er niet in bij athome,het is een echte ramp en natuurlijk zijn er waar het perfect verloopt maar ga maar een op internet rondneuzen dat weet je meteen hogroot de risico's zijn die je loopt om met athome in zee te gaan.

groetjes jos

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 21:41
Waarom heb je de KPN lijn er niet een maand naast gehouden?
Als je bij Tiscali telefonie afneemt dan wordt er zelfs bij gezegd dat het eerst handig kan zijn om KPN er naast te houden.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:41

Sherlock

No Shit

Zeker als je weet dat je tegen deze tijd belangrijke telefoontjes kan verwachten. Sorry hoor, maar je moet ook even naar jezelf kijken. Verder is het natuurlijk wel heel erg balen dat het niet meteen werkt.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nou dat kon ik wel vergeten,mijn dochter die juist nu ging bevallen kon ons niet bereiken,moeder ligt stervende in het ziekenhuis in tilburg ja maar gokken of het goed of slecht ging vandaag want bereikbaar was ik niet meer dank zij athome.
Is het de schuld van @home dat jij geen mobiele telefoon hebt? Nee he?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik zou nooit op dat soort telefonie in zijn geheel overstappen, altijd kpn erbij houden.
Je kan alles zeggen van kpn, maar betrouwbaar zijn ze wel!

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:52:
Mensen mensen wat een rampbedrijf is athome.

Allereest ben ik er ingetrapt om met hun kabeltelefonie in zee te gaan,wel hun regelen alles werd me verteld(afmelden bij kpn enz........)

Wel 31 mei vandaag dus zou alles in orde zijn kpn weg en vanaf 9 uur smorgens athome telefoon.

Dus helpdesk bellen(precies 48 minuyten in de wacht gezeten voordat ik door een ongelooflijk onbeschofte helpdesk medewerker werd afgescheept met helemaal niets maar dan ook echt niets.

Mensen trap er niet in bij athome,het is een echte ramp en natuurlijk zijn er waar het perfect verloopt maar ga maar een op internet rondneuzen dat weet je meteen hogroot de risico's zijn die je loopt om met athome in zee te gaan.

groetjes jos
Beste jos,

Ik raad je het volgende aan, namelijk je hebt zover ik het ziet op dit moment geen telefonie, dat klopt toch? zo ja dan raad ik je aan over te gaan naar telefonie van athome (tenminste als je dit nog wilt)
Anders terug naar kpn.

Daarna ga je direct de gehele situatie uitleggen door middel van een schriftelijke klachtenbrief.
Nadat je die klachtenbrief geschreven en verzonden hebt ga je na ongeveer 3 werkdagen terugbellen naar de billing afdeling en vragen of ze deze brief is ontvangen zo niet dan stuur je nogmaals deze brief op en maar dan wel aangetekend of anders per fax( let op! email is voglens mij gezien niet juridische rechtsgeldig).

Let op! als je geen vergoeding krijgt van hun dan raad ik je aan binnen de proefperiode van 1 maand(tenminste als dit er is!!).het op te zeggen en alsnog over te gaan op kpn en alle andere diensten te beeindigen binnen 1 maand.
Dreig dit bij athome zodat je alsnog een vergoeding krijgt.

p.s. dit heeft in ieder geval bij mij wel gewerkt, want elke medewerker customer service kon een standaard vergoeding uitkeren.

Ik hoop dat je hierbij genoeg informatie hebt, en anders hoor ik het graag wat het is geworden.

workstation server laptop

Verwijderd

Waarom niet ff wachten?
Je gaat toch niet pionieren met VoIP als je dochter gaat bevallen?
Wel rekening houden met de onzekerheids factor met nieuwe technologieen....!

just my 2 cents.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Je hebt toch een telefoon waarmee je @home hebt gebeld, had je dochter je net zo goed daar op kunnen bellen }:O

Alle proemn in n drek

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:12

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
't Lijkt meer een uiting van frustratie dan een waarschuwing zoals het moet lijken. Helaas is GOT geen plek om even te spuwen.

't Gaat niet bij iedereen fout natuurlijk nummerporteringen naar een andere telefonie aanbieder gelijk.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.