Toon posts:

Driver voor onbekende webcam(gratis bij ASUS x800 pro)

Pagina: 1
Acties:
  • 9.618 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn pc geformat, en nu netjes alles terug installed, behalve 1 ding dat ik echt niet terug kan vinden, en dat is de driver voor mijn webcam die gebundeld zat bij mijn x800pro van asus.

Ik herinner me dat bij mijn vorige install ik na heel lang zoeken een driver gevonden had die werkte, maar die vind ik nu niet meer terug.

Het vervelende is dat deze driver helemaal niet op een van de installatiecd's staat die bij de grafische kaart zat, en ook op de site van ASUS vind ik niks terug.

Iemand die dezelfde kaart heeft en toevallig een setupje van een driver ervoor heeft of weet waar ik die kan halen?

Mijn dank is groot _/-\o_

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:25
Jij hebt dus deze videokaart.?

Hieronder kun je misschien de juiste drivers vinden. Ik kan je videokaart er niet 1,2,3 tussen vinden.
Even proberen dus. :)

http://support.asus.com/d...load.aspx?SLanguage=en-us
en dan bij model de "AX800" invoeren. Dan tabblad drivers. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Snowwie op 01-06-2005 02:13 ]

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Topicstarter
Snowwie schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 02:10:
Jij hebt dus deze videokaart.?

Hieronder kun je misschien de juiste drivers vinden. Ik kan je videokaart er niet 1,2,3 tussen vinden.
Even proberen dus. :)

http://support.asus.com/d...load.aspx?SLanguage=en-us
en dan bij model de "AX800" invoeren. Dan tabblad drivers. :)
Ik heb idd die videokaart, en ik had die site ook al gevonden, maar blijkbaar is de pagina waar de drivers ivm die kaart op zouden moeten staan dus offline :(

• BacardiBreezer
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 02:35:
[...]

Ik heb idd die videokaart, en ik had die site ook al gevonden, maar blijkbaar is de pagina waar de drivers ivm die kaart op zouden moeten staan dus offline :(
Asus is toch wel vaker offline ?? Moet je even op de USA-site kijken...... die FTP werkt vast wel ;)

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag lijkt de downloadsite van asus terug online te zijn, maar daar zijn helemaal geen drivers te vinden voor de webcam :(

Iemand nog een ideetje? Ik vond met google een generic webcam driver, maar die was voor linux :/

Overigens vind ik het wel heel slordig van asus dat ze helemaal geen driver meeleveren, en nog veel slordiger dat die niet op hun site te downloaden valt :(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 08:43 ]

• BacardiBreezer
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Hier wordt je toch helemaal blij van :) Linux voorgetrokken op Microsoft :9

Even serieus......

Kun je geen "universele" driver proberen ? Anders zou ik ze eens een mail sturen..... en niet vanuit gaande dat je antwoord krijgt..... iig dat is mijn ervaring soms met lastige vragen bij ASUS :)

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als het goed is hangt er een stickertje aan de camera met DC-3120.

Probeer in dat geval eens deze driver. Ik heb namelijk ook zo'n webcam erbij gekregen en ook geen driver. Na wat zoeken en een uur downloaden van die langzame server kreeg ik 'm aan de praat. :P

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Prutz0r schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:53:
Als het goed is hangt er een stickertje aan de camera met DC-3120.

Probeer in dat geval eens deze driver. Ik heb namelijk ook zo'n webcam erbij gekregen en ook geen driver. Na wat zoeken en een uur downloaden van die langzame server kreeg ik 'm aan de praat. :P
Het werkt _/-\o_

Ik moest na het installeren van deze driver wel even de cam opnieuw inpluggen, maar het werkt :)

tnx :D

Verwijderd

Bij mij niet, ik heb wel die driver installed van die trage server maar hij werkt nog steeds niet, waar pakt hij die driver uit??

Maakt wel een mappie aan, maar daar staan weer geen drivers in.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb je wel dezelfde camera? Gewoon de setup.exe uitvoeren was voldoende hier. Camera verwijderen uit Apparaatbeheer helpt ook niet?

Toen waren beige computers heel gewoon.

Pagina: 1