Toon posts:

x800 pro bij opstarten knipperende strepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Video kaart geeft geen beeld. Ik heb net mijn nieuwe videokaart (x800pro) geinstalleerd in mijn pc, echter bij opstarten krijg ik geen normaal opstart beeld maar witte knipperende strepen. Als ik mijn oude videokaart erin stop geen probleem. Als ik de x800 in computer van huisgenoot stop werkt deze gewoon. Hoe zou ik dit kunnen oplossen en waaraan zou dit kunnen liggen?

Systeem specificaties:
- amd 64 3000+
- corsair xms
- enermax 480w
- msi k8t neo2
- samsung 172x

Hopelijk kan iemand mij helpen. :?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38

Outerspace

Admin General Chat
Zit er stof in je 'bus' :?
Dus even uitblazen met een luchdruk spuitbus :)

8)7 ik moet leren lezen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 01-06-2005 00:39 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik al geprobeerd. Anders zou de andere ati 9800 ook niet werken. :?

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:24
Welke bios gebruik je momenteel, je kan het eerst met een nieuw bios proberen, misschien dat de kaart dan wel werkt. (bios van je moederbord)
Je kan ook even proberen om het geheugen van banken te verwisselen. Of even 1 reepje testen.

[ Voor 36% gewijzigd door Robin4 op 01-06-2005 00:38 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Verwijderd

Moederbord bios flashen .

Ik hoop datje hiermee verder komt. >:)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 01:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tsja het is niet anders, morgen maar ff doen met huisgenoot die weet net iets meer van flashen van bios. Zou jammer zijn als het fout gaat, daarom heb ik er natuurlijk ook een hekel aan. Als iemand nog andere suggesties heeft zijn die welkom. :X

Verwijderd

Waarschijnlijk gaar geheugen op je videokaart. Ik zou hem omruilen als ik jou was. Het begon 1 1/2 geleden ook zo met mijn 9800Pro, een enkele keer. Vorige week is ie overleden, naatuurlijk geen garantie meer erop :( Als ik de uitval tegenwoordig vergelijk, vind ik dat de ATI kaarten veel meer problemen vertonen dan de Nvidia kaarten. Dus ik stap binnenkort weer over op Nvidia, want ik heb niet veel plezier gehad van mijn kaartje en vele anderen :r

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels bios vervangen met de nieuwste. Rare is dat de kaart het perfect doet in systeem van huisgenoot. Heeft iemand nog suggesties?

:?

Verwijderd

ikzelf heb eenzelfde probleem met een inno3D geforce 6600GT PCI-express, witte knipperende lijnen vanin de bios al.

heb de kaart ook binnen gedaan voor RMA, dat ze maar eens effe kijken wat er aan is.
Mijn conclusie (al dan niet juist weet ik je nog niet te vertellen) is ook brak geheugen op de kaart zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 14:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg niet eens beeld. Mijn huisgenoot kon de kaart installeren en kreeg bij opstarten wel alles te zien. Wat ik krijg is alleen maar witte strepen in het beeld. Waarschijnlijk heeft dit niet te maken met brakke geheugen. Anders zou huisgenoot zelfde hebben en dat is het niet in dit geval. :?

Verwijderd

Topicstarter
Heb net mijn andere pc opgebouwd, en daarin doet hij het ook perfect. Dan maar alles los halen en buiten de kast proberen. |:(. Werkt ook niet. Echt als iemand oplossing heeft .....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 17:18 ]

Pagina: 1