[Multi platform] King Kong

Pagina: 1
Acties:
  • 588 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/7741/kingkonggot9il.jpg

I N L E I D I N G:
Het is vrij bekend op dit moment dat Peter Jackson (bekend van LOTR) een remake gaat maken van King Kong. Sterker nog, een King Kong trilogy. Het officiele gelijknamige spel is ontwikkeld door Ubisoft (bekend van Rayman series en Beyond Good & Evil). In King Kong speel je Jack Driscoll, de screenwriter die samen met de ambitieuze filmmaker Carl Denham en de bekende vrouw-in-nood Ann Darrow op pad gaan door het mysterieuze Skull Island. Een plek waar dinosauriers en andere prehistorische monsters als ook inboorlingen ruimte moeten maken voor een enorme primaat. Het spel brengt je dichtbij deze schepsels, dichterbij dan je zou willen. Het spel krijgt de sfeer van de film mee en Ubisoft heeft daarom de belangrijkste cast van de film 'ingehuurd' om de stemmen te doen: Jack Black (Tenacious D, High Fidelity), Naomi Watts (The Ring, Mulholland Drive) en Adrien Brody (The Pianist).

Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/5465/kingkonggotbalk2wn.jpg

G A M E P L A Y
Het meeste merkbare aspect van het King Kong ontwerp is dat het voornamelijk is gericht om de speler helemaal in de actie te betrekken. Het is een first person shooter met adventure elementen. Je speelt voornamelijk als Jack Driscoll en ook een hoop als Kong. Als Jack zie je niet altijd het vuurwapen in je hand in het scherm, wel als je wil gaan schieten. Er is ook geen ‘headsup’ display meer, de hoofdpersoon zegt gewoon wanneer de munitie op dreigt te gaan en je weet dat je de gewond bent wanneer het scherm rood gaat gloeien en wazig wordt. Je krijgt zeker geen healthpacks geworpen en alles wat je aan wapens krijgt je van andere characters of wordt bijvoorbeeld door een cargo vliegtuig gedropt. Deze onderdelen zijn subtiel, maar het resultaat zorgt ervoor dat je Skull Island kunt beleven zonder constant te worden herinnerend ons dat je een spel speelt. Je kunt ook gebruik maken van je omgeving, bijvoorbeeld speren, dinosaurus botten en je kunt zo ook in brand steken voor het vrijmaken van paden of om sommige vijanden af te branden. Je kunt zelfs bepaalde lokaas vinden om roofdieren weg te lokken. Door deze elementen voelt het spel meer zoals een avontuur dan slechts een eenvoudige shooter.

Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/5465/kingkonggotbalk2wn.jpg

M E D I A
Op de E3 2005 werd voor het eerst een demo van het spel getoond, en de volgens de toeschouwers was het werkelijk verbluffend:
• Gamespot kwam als eerste met videomateriaal en wel een cam versie van wel 55 seconden, maar genoeg om de sfeer te proeven. • De eerste officiele trailer hier! :D
In de demo zie je een hoop dino's gaat beschieten. Ook ontbreken scenes niet wanneer Kong himself er een paar gaat bewerken, letterlijk. Die scenes lijken niet geschikt zijn voor de wat jongere spelers aangezien Kong op creatieve wijze een T-Rex gaat 'demonteren'.... maar het spel heeft wel een Teen rating gekregen. Hieronder nog een paar screens. [klikbaar]

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/924960_20050518_thumb012.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/924960_20050518_thumb013.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/924960_20050518_thumb014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/924960_20050518_thumb015.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/924960_20050518_thumb016.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/924960_20050518_thumb017.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/924960_20050518_thumb018.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/924960_20050518_thumb019.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/137/924960_20050518_thumb020.jpg

L A U N C H
Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie word gereleased op de PlayStation 2, Xbox, Xbox 360, GameCube, en PC op 22 November.

S Y S T E E M E I S E N
Voor de PC versie zijn er twee versies uitgekomen. De standaard versie:
De minimale systeemvereisten zijn:
Processor: 1 GHz Intel/AMD
Geheugen: 256 Mb
Videokaart: 32 Mb DirectX8.1 compatible
Geluidskaart: Direct X 8.1 compatible
DirectX® Version: Direct X 8.1
CD-ROM: 8X CD-ROM
Hardeschijfruimte: 340 Mb
Aanbevolen systeemvereisten:
Processor: Pentium IV 2.5GHZ /AMD ATHLON 2.5Ghz or better
Geheugen: 512MB
Videokaart: 3D 64 MB, supporting Pixel shader 2.0 and Vertex shader 2.0
Geluidskaart: DirectX9 compatible, EAX
DirectX® Version: DirectX 9
CD-ROM: 32X CD-ROM
Hardeschijfruimte: 340 MB
Er bestaat ook een speciale PC Gamer's Edition ( ;) )op de site van Ubisoft die hogere systeemvereisten nodig heeft. Die kan je hier vinden. Het is een download only versie.

Aanbevolen systeemvereisten:
Processor: Pentium IV 3.0 GHZ /AMD 3000+ of beter
Geheugen: 2 GB
Videokaart: 3D 256 MB, met Pixel shader 3.0 enVertex shader 3.0
Geluidskaart: DirectX9.0C, EAX 3.0
Hardeschijfruimte: 6 GB
De ondersteunde videokaarten zijn tot nu toe: ATI X1800/NVIDIA 6800 of beter

D E M O
• Op 7 oktober is de King Kong demo uitgekomen. Grootte is 290 mb. :)
Servers waar je kunt downloaden kun je hieronder vinden:

worthplaying
3dgamers
gamershell
filerush
fileshack
filefront
ggmania
4players
gamestar
filecloud
daddeln
gbase

Eventuele opmerkingen en info kun je ook mailen, dus kleine dingen hoef je dan niet in het topic te posten. Met dank aan Caboman, FoggyFreek, Theebag en The Zep man voor de handige aanwijzingen. ;) Laatste update: 19 november

[ Voor 92% gewijzigd door Cyberamp op 19-11-2005 19:58 . Reden: Updaten ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 09:35

BaRF

bijna kerst

zo, over 'sfeer' gesproken :D ben trouwens wel heel benieuwd naar die films ook - de beelden hierboven hebben best iets 'lotr-igs' over zich :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Topicstarter
BaRF schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:36:
zo, over 'sfeer' gesproken :D ben trouwens wel heel benieuwd naar die films ook - de beelden hierboven hebben best iets 'lotr-igs' over zich :)
De sfeer is toch wat donkerder/grauwer dan lotr (de film). Op zich een heel leuk idee. Wat ik heel bijzonder vind is als je op de 'trailer' kijkt wanneer je door het woud loopt, dat lijkt dan erg realistisch. Ook heeft het spel (volgens GS) geen interface op het beeld, wat de realisme ten goede komt. Ik heb geen idee hoe ze dat gaan oplossen met 'health' en ammo indicaties bijvoorbeld, maar ik ben erg benieuwd. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Cyberamp op 02-06-2005 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Topicstarter
Link toevoeging. De nieuwe trailer geeft toch een betere impressie van de King Kong sfeer. De graphics valt wat tegen als je kijkt naar de handen en wapens, maar de omgeving is imho zeker verassend goed! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberamp op 05-08-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me een erg vet spel :)

filmpje ben ik nu aan het downloaden, maar volgens verschillende site medewerkers (die op e3 waren) zit het wel snor met dit spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:08

FlyEragon

Alien Monkeys

Heb wat trailers gezien op een Ubisoft demo disc en het ziet er verbluffend sfeervol uit moet ik zeggen. Is er al een release datum bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kan hier niet gelijk een multi platform topic van gemaakt worden? De game komt namelijk op de Gamecube, PS2 en Xbox uit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en op de 360

* heeft hem daarop al gepre-ordered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 17:26:
en op de 360

* heeft hem daarop al gepre-ordered
Inderdaad ja ook op de Xbox360. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, als ik het opstart krijg ik zwart beeld met een muziekje. Daarna een error met 'could not initialize sound card'. ;(
Iemand die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nope werkt perfect hier. Misschien even in in dat instellingen menu de goede soundcard selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Spel is echt gaaf net de demo ff gespeeld, maar die spanning is echt overtuigend weet niet wat het is. Heb het iig niet zo snel bij spellen.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Holy shit! Wat een atmosfeer :D.
Dit wordt echt een vet spel. Het vetste vind ik het vechten + rondspringen van King Kong :). Damn, lekker t-rexen of velociraptors killen ala Dead Or Alive-style 8).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die demo ook gedownload, maar om de een of andere reden kan ik de install niet opstarten? versie die ik heb is iig 142.272kb. Ik dubbelklik op de install en dan krijg ik een miliseconde (misschien iets langer :P) een zandlopertje naast me muis en die gaat dan gelijk weer weg en d'r gebeurd niks meer :(, leek me best wel interessant spel, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (komt trouwens ook geen programma in me task manager bij als ik dubbelklik + ik ben al em opnieuw aan het downloaden)

kan iemand wat meer zeggen over die demo, las dat je ook king kong kon spelen, hoe is de besturing daarmee? lijkt mij dat je nogal ..."zwaar" moet bewegen dus als je in 1 seconde een 360 kan draaien zou ik dat nogal 'fake' vinden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 12:55
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:37:
versie die ik heb is iig 142.272kb. quote]
Ben het nu aan het downloaden, de demo, maar deze is bijna 300 MB.....

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu je hebt zegt....ik mis idd de helft ! :'( firefox heeft em afgekapt ofzo i dunno what happened, de versie die ik nu aan 't downloaden ben is 296.5 mb, nahja hopen maar dat ie em dit keer wel gewoon 100% download. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik vond de demo niet zo goed, de sfeer zit wel goed maar de graphics vallen wat tegen en de gameplay is nogal "stroef". Nee erg leuk vond ik het dus niet en ik denk dat het volledige spel nogal slen saai zal worden, deinstalleren die hap...

(Ik hoop dat de film goed word, in iedergeval zie ik daar wel erg naar uit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 13:07
Ondanks dat de besturing een beetje onhandig is (muis scrollen voor enrage :/) en de console-port-graphics eraf druipen, vond ik 't een erg toffe demo. Sfeer is erg goed. En daar ben ik een beetje een sucker voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Heb hem ook ff gespeeld, en moet zeggen: zaaaalig.

Vooral de sfeer is echt super. En dit komt vooral denk ik omdat nergens je health staat ofzo.

Maar idd de besturing is niet echt heel handig (zeker dat scrollen), en dat je niet kan zien hoeveel ammo je hebt maakt het spel wat moeilijk.

Nog een spel om naar te verlangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vond de demo ook erg vermakkelijk. Vond de graphics mooi ( niet super maar het zeg er verder wel gelikt uit). Besturing was even wennen maar voor de sfeer van het spel vond ik erg mooi gedaan. :D ben zekers wel benieuwd naar volledige spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg vette demo. _/-\o_

Toen ik die t-rex moest afleiden ging mijn hart toch wel wat sneller kloppen.. Was spannend. :P Ik vind het wel beter dat je geen ammo in beeld ziet staan, je ziet nu geen interface en dat geeft het geheel een wat filmischer gevoel.. I like it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Nu ik er aan denk, dat toetsenbord met lcd (kan niet op naam komen) is voor dit soort spellen heel geschikt, nx op het scherm, alles op het lcdtje.

Toch maar eens kijken om er eentje aan te schaffen.

Wanneer komt dit spel trouwens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Volgens mij komt het uit in November/December ongeveer gelijk tijdens de film en die staat als ik me niet vergis geplanned voor december (rond de feestdagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo heb em net (eindelijk) ook gespeeld, vond em overall wel vet alleen het duurde bij mij ff voordat ik doorhad dat ik king kong al kon besturen, dacht dat het een of ander intro filmpje was...wat je op kan vatten als positief & negatief ^_^

vond dat met die t-rex eeeeecht cool, damn man: "distract it" JAH WTF DISTRACT JIJ MAAR LEKKER IK OPEN DIE DEUR WEL :D mjeh dat wilde die niet. Ben benieuwd of 't hele spel zo tof word als dit of dat het uiteindelijk wel mee valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-09 11:26
Hmm, nog een demo waar een of andere beveiliging op zit, die een reboot forceerd... Erg spijtig en onnodig m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 11:54
Net ook even de demo gespeeld. Niet echt mijn soort spellen die. Beetje hoog console gehalt. Maar toch vond ik erg leuk. Grootste leukmaker is denk ik de sfeer. Erg knap gedaan allemaal. De graphics zijn ook niet verkeerd natuurlijk :P

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een vet spel, dat ze de HUD hebben weggelaten is wel apart, en goed voor de sfeer.
De graphics mogen er ook wezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27

Polycom

Poes van goud

Heb het net even gespeeld, lijkt me wel een vette game maar een beetje eentonig te zijn. Had soms het gevoel of ik op mn xbox aan het spelen was, ik denk dat de game beter tot zijn recht komt op een console. Verder ziet het er grafisch gelikt uit, haal net aan gemiddeld 30fps met een 9800pro zonder a.a dus als je deze game in volle glorie wilt spelen zou ik toch al snel aan een 6600gt/ultra en hoger denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:06

WoutF

Hoofdredacteur
Ik kan de demo niet spelen. Als ik de game start krijg ik een zwart scherm maar hoor ik wel muziek/geluiden. Na een paar seconden crashed de game dan terug naar de desktop met de melding
"Can't initialize soundcard"

is dit probleem bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wout schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:34:
Ik kan de demo niet spelen. Als ik de game start krijg ik een zwart scherm maar hoor ik wel muziek/geluiden. Na een paar seconden crashed de game dan terug naar de desktop met de melding

is dit probleem bekend?
Heb ik ook. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
Ik kan hem wel draaien, maar er is een conflict met mijn muis. Als het spel (betreffende gekozen hoofdstuk) draait, blijft alles ronddraaien (alsof je via je muis omhoog kijkt en 360 blijft draaien). Erg hinderlijk. Zo kan ik het niet normaal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

martwoutnl schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:35:
Ik kan hem wel draaien, maar er is een conflict met mijn muis. Als het spel (betreffende gekozen hoofdstuk) draait, blijft alles ronddraaien (alsof je via je muis omhoog kijkt en 360 blijft draaien). Erg hinderlijk. Zo kan ik het niet normaal spelen.
Joystick/gamepad aangesloten? Misschien dat die lastig aan het doen is.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaCoTa schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 01:33:
Hmm, nog een demo waar een of andere beveiliging op zit, die een reboot forceerd... Erg spijtig en onnodig m.i.
Ook wel Starforce aka Legaal Virus genoemd, ook de reden dat ik deze demo niet heb geinstalleerd :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik vond het wel spannend hoor bij het stukje dat je de V-rex (ja V-rex ;) ) moet afleiden!
Maar het mooiste vond ik toch wel dat je met de V-rex gaat vechten.
Dan kan je zo zijn bek vast pakken en open trekken, super gaaf!

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
Jerry schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

Joystick/gamepad aangesloten? Misschien dat die lastig aan het doen is.
Klopt, er zit een gamepad in de usb-poort. Zal het even testen zonder de gamepad.

Edit: dat was het probleem. Bedankt voor de hulp. Ziet er mooi uit, maar is niet mijn smaak :) Geef mij maar een goed sportspel.

[ Voor 20% gewijzigd door martwoutnl op 09-10-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martwoutnl schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:03:
[...]

Klopt, er zit een gamepad in de usb-poort. Zal het even testen zonder de gamepad.

Edit: dat was het probleem. Bedankt voor de hulp. Ziet er mooi uit, maar is niet mijn smaak :) Geef mij maar een goed sportspel.
de uninstall weigert te werken van ik en als mijn uninstall begint sluit hij mijn norton internet security af. wierd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Gisteren in huis gehaald en phoe... wat vet zeg. Zeeer intensieve game met veel schrikmomenten en angstaanjagend goeie gameplay. Waanzinnige sfeer zet deze game neer. Minpunt is dat de muis zodra je gaat lopen weer centerd, maar that's is. Speelt als een Koning :)

Leuk zijn ook de extra's. Zodra je een percentage van de game haalt krijg je bijvoorbeeld een museum achtig level met artwork. Erg leuk gedaan. Ook kun je gedeeltes van een level overnieuw spelen middels 'score' om zo een hogere score te halen in dat gedeelte. Deze worden online bijgehouden. Draagt prima bij aan de replay value.

Het enige wat ik me afvraag is waarom het verschil in graphics tussen de XB360 en PC zo enorm is. Ik kan het makkelijk op 1280x960 draaien met alles op hoog en veeleisend is het op dit moment dus niet. Kijk ik naar de screens van XB360 dan zijn daar duidelijk Pixel shader 3.0 effecten (glanzende stenen door het water, glimmende huid van de T-rex, etc).

Daarnaast heb ik ergens vernomen dat er 2 verschillende versies zouden uitkomen, een normale en een high end.

Iemand hier meer info over?

Nogmaals, de game zelf is echt vet!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 27-07 10:32
Wist niet dat ie alleen voor de pc was? [PC] ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Topicstarter
FoggyFreek schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:58:
Gisteren in huis gehaald en phoe... wat vet zeg. Zeeer intensieve game met veel schrikmomenten en angstaanjagend goeie gameplay. Waanzinnige sfeer zet deze game neer. Minpunt is dat de muis zodra je gaat lopen weer centerd, maar that's is. Speelt als een Koning :)

Leuk zijn ook de extra's. Zodra je een percentage van de game haalt krijg je bijvoorbeeld een museum achtig level met artwork. Erg leuk gedaan. Ook kun je gedeeltes van een level overnieuw spelen middels 'score' om zo een hogere score te halen in dat gedeelte. Deze worden online bijgehouden. Draagt prima bij aan de replay value.

Het enige wat ik me afvraag is waarom het verschil in graphics tussen de XB360 en PC zo enorm is. Ik kan het makkelijk op 1280x960 draaien met alles op hoog en veeleisend is het op dit moment dus niet. Kijk ik naar de screens van XB360 dan zijn daar duidelijk Pixel shader 3.0 effecten (glanzende stenen door het water, glimmende huid van de T-rex, etc).

Daarnaast heb ik ergens vernomen dat er 2 verschillende versies zouden uitkomen, een normale en een high end.

Iemand hier meer info over?

Nogmaals, de game zelf is echt vet!
Waarom zou een niet veeleisend spel als KK mindere graphics hebben? Ze hebben goede engine gemaakt klaar. Als ik kijk naar Matrix PON is het veeleisend en walgelijk om aan te zien, dus zo linear is het niet. Ik zie overigens geen verschil tussen de beide platforms. En glanzende stenen door het water en glimmende huid van de T-rex kan al met pixel shader 2.0. Bestaat heel lang hoor.

Over die twee versies heb ik niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 12:43
Die zware versie, ook wel "Gamers edition", kan je kopen op de website van Ubisoft. Het is een download only versie. De systeem eisen zijn er ook naar; minstens 3Ghz, 2Gb ram, Pixel Shader 3 Kaart, 6Gb HD ruimte, ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

CyberAmp schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:54:
[...]

Waarom zou een niet veeleisend spel als KK mindere graphics hebben? Ze hebben goede engine gemaakt klaar. Als ik kijk naar Matrix PON is het veeleisend en walgelijk om aan te zien, dus zo linear is het niet. Ik zie overigens geen verschil tussen de beide platforms. En glanzende stenen door het water en glimmende huid van de T-rex kan al met pixel shader 2.0. Bestaat heel lang hoor.

Over die twee versies heb ik niks gevonden.
Ik zeg verder ook niks hoor :) De engine op zichzelf is prima! Echter is het natuurlijk leuk dat als je de specs ervoor hebt je ook de 'zware' versie kunt spelen.

Reactie op de post boven mij, waar heb je die downloadable versie gevonden op de site van Ubi?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 11:42

The Zep Man

🏴‍☠️

Even voor de duidelijkheid, dit spel komt uit/is uitgekomen voor de PC, Xbox, Xbox 360, Playstation 2, PSP, Playstation 3 en Gamecube.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 27-07 10:32
Dacht ik net ook aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Topicstarter
FoggyFreek schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:54:
[...]

Ik zeg verder ook niks hoor :) De engine op zichzelf is prima! Echter is het natuurlijk leuk dat als je de specs ervoor hebt je ook de 'zware' versie kunt spelen.

Reactie op de post boven mij, waar heb je die downloadable versie gevonden op de site van Ubi?
[offT]
De TS had een flinke beurt nodig zag ik en ik was er vanavond aan begonnen en ik zie dat het bijna 1 uur is. Is nu wel up to date ;) [/offT]

Prima engine ja, en die speciale versie al helemaal. ik vind het jammer dat die speciale versie alleen download is. Ik snap ik ook niet waarom. Waarom kan iemand de 'lichtere' versie gewoon in de winkel kopen terwijl het 'betere' alleen downloadbaar is? Echt niet logisch als je 50 euro ervoor kwijtraakt en dan kan een fatale delete het einde betekenen (ik neem aan dat je niet eindeloos door kunt downloaden met dezelfde key?) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 12:43
FoggyFreek schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:54:
[...]

Dat kan je vinden op deze link : http://shop.ubi.com/Prod_ExtDesc.asp?catalogid=349&id=89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:40

Martinspire

Awesomeness

kun je je versie ook upgraden, anders vind ik het wel stom dat ze er geen dvd van gemaakt hebben en ze er allebei op gekwakt hebben

btw, ben nu in het begin en
spoiler:
die meid is net meegenomen, maar duurt die onzin met jack nog lang aangezien het een beetje eentonig begint te worden

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:23

AvK

Ready Set Go

Wout schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:34:

is dit probleem bekend?
Gisteren de demo ook gedownd. Zelfde probleem als hierboven. Blijkt een of ander USB bug te zijn. Nadat ik mijn MS FF Sidewinder had unplugged starte de game wel goed op. Dit schijnt ook de oplossing te zijn als je als speler constant rondjes draait.
De game op zich zag er wel mooi uit en het lijkt me wel een bijzonder spel. Maar wat een buggy game zeg. Boven genoemde USB probleem, tijdens het installeren alleen al wil ie 3 of 4x het internet op. Tijdens het starten van de game ook weer. WTF? Ik wil alleen maar even de demo spelen. :(
Als ik het spel wil afsluiten duurt het een eeuwigheid voordat je weer normaal beeld hebt.
Hopelijk weten de makers dit snel op te lossen en/of een fatsoenlijke patch te leveren.
Ruim 290Mb aan bitjes en dan zoveel problemen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Dat met dat afsluiten van King Kong dat het lang duurt voordat je weer beeld hebt is bij de hele versie niet zo. Ik ben verslaafd aan deze game, en ben hem nu voor de 4e keer aan het uitspelen (de verhaallijn, niet 100%) Had deze game op release en was er direct gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Eerst de film kijken en dan het spel doen, of andersom??? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Film eerst, spel is bijna 1:1 de film

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:25
WTF...die systeemeisen voor de gamers edition ofzoiets :o ...Daar heb je een behoorlijke pc voor nodig , tering hee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Topicstarter
Ja vandaar ook de naam 'Gamer Edition', zal denk ik een stuk mooier zijn dan de 'normale' pc versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45
Die normale pc versie zier er ook heel slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Topicstarter
jaaoie17 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:09:
Die normale pc versie zier er ook heel slecht uit.
Dat is onzin. Ik denk dat ze hier bij de gamer versie alleen de textures omhoog hebben gegooid, maar de normale pc versie ziet er nog steeds fantastisch uit op de hoogste settings.

Pagina: 1