externe dvdwriter Kruidvat (BTC) iemand ervaringen mee?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-10-2025
ik heb vandaag een externe dvdwriter zien staan van het merk BTC in het kruidvat.
ze staan er al redelijk lang en denk dat ze daarom aan -30% wegmogen.
70 € voor ext dvdwriter

er staat geen type op wel 16X DVD plus ed en DL dus denk ik dat het dit DRW 1016UI model is

iemand ervaringen mee ? want heel veel vind ik er niet over.

thx

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:46
Je kunt beter voor iets meer een NEC 3520/3540 aanschaffen met daarbij een ext. behuizing. Ben je iets meer kwijt, maar wel meer kwaliteit

• MrProper
hallo

heb een nec 3520 met icybox maar heb steeds van die ringen (echt duidelijk zichtbaar) als ik dvd brandt

beeld hapert dan of blijft gewoon staan

al met verschillende merken dvd's geprobeerd.(had hiervoor ook een recent model van nec en nooit probs maar zat niet in icybox)

probleem doet zich af en toe voor

volgens mij ligt het of aan dvdwriter of aan icy box

nu ik ben niet in mogelijkheid die in pc te proberen en winkel is ook niet echt behulpzaam....
ik kan weken wachten als ik mijne binnengeef (wat ik van plan ben) en ondertussen....andere kopen

ik kan natuurlijk losse kopen...zou het aan die externe case kunnen liggen ?

thx

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien even wat langzamer branden?

• MrProper
heb het ook al geprobeerd....

de ene keer lukt het wel en andere keer niet....
heb al met goedkopere schijfjes geprobeerd en met duurdere

die ringen heb ik nog nooit voorgehad

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:11
MrProper welk type van Icybox heb jij? Ik heb ook een 3520 samen met een IB-525U-BL.
Het probleem bij mij is dat de adaptor van het kastje te zwak is voor de nec, de drive word wel gezien door windows maar er valt niets mee te doen.
Ik ben dit teweten gekomen door de nec drive te voeden met een oude at voeding, de rest door de adaptor van de behuizing en dan werkt ie wel goed.
Op de adaptor staat toch 12V/2A 5V/2A, vreet die nec nu zoveel want een liteon, hp of asus werkt wel...ook hardeschijven doen het goed...
Pagina: 1