PSC 1315, PC loopt vast maximaal DPI

Pagina: 1
Acties:

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag een HP PSC 1315.

Allemaal mooi en leuk geinstalleerd (wat trouwens super traag gaat, maargoed)

En toen gelijk geporbeerd. Normaal printen ging perfect, Op 'Best' ook.
Maar als ik deze printer op Max DPI zet loopt mijn hele computer na enige tijd vast. Letterlijk vast, niks werkt meer, stilstaand beeld.

Ik heb al een wat oudere pc (celeron 667@1000mhz, abit vl6, 512 RAM). En dus een oudere USB interface, zou het kunnen dat deze de hoeveelheid data niet aan kan?

Ik heb overigens geen andere usb apparaten aangesloten, en de printen staat op het eerste usb slot.

Het is zeer jammer dat ik deze functie niet kan gebruiken aangezien ik af en toe wel mooie plaatjes wil uitprinten.

One World Concepts

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:26

breinonline

Are you afraid to be known?

Je krijgt geen foutmeldingen in je besturingssysteem? Welk OS is het eigenlijk, welke drivers gebruik je voor je printer en je USB? Wat probeer je te printen? Een klein plaatje, grote PDF, een 6MP foto?

En als je wilt weten of het aan je USB ligt kan je het best de printer aan de pc van de buren hangen ofzo, als die sneller is. Of koop een USB 2 PCI kaartje en test daarmee of het probleem verholpen is. Die kaartjes zijn helemaal niet zo duur.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
breinonline schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:06:
Je krijgt geen foutmeldingen in je besturingssysteem? Welk OS is het eigenlijk, welke drivers gebruik je voor je printer en je USB? Wat probeer je te printen? Een klein plaatje, grote PDF, een 6MP foto?

En als je wilt weten of het aan je USB ligt kan je het best de printer aan de pc van de buren hangen ofzo, als die sneller is. Of koop een USB 2 PCI kaartje en test daarmee of het probleem verholpen is. Die kaartjes zijn helemaal niet zo duur.
Bij een vriend van mij werkt hij perfect (heeft een vrij recente laptop)

Ik draai zelf Win XP pro, en ik krijg geen fout meldingen, computer hangft gewoon opeens.
Gebruik nu de nieuweste drivers en nie VIa drivers (voor usb) en hij loopt bij alles vast, bij de een wat eerder dan de ander, maar inprincipe overal. (bij tekste duurde het 6 pagina's, bij een plaatje op maximale kwaliteit, na 3 min al)

Ik bedenk me opeens, dat hij steeds na een bepaalde tijd blijft hangen. Aangezien ik gister wat pagina's zwart wit wilde printen, en dat ook niet lukte.

One World Concepts