Problemen tv-kaart

Pagina: 1
Acties:

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09-2025
Hoi mensen,

Ik heb een klein probleempje met mijn tv-kaart. Dat is een WinTv usb-kaart. Het maakt niet uit welke zender ik probeer (handmatig ingesteld d.m.v. frequentie), bij elke zender geeft hij dezelfde storing. Het ligt niet aan de kabel. Ik heb er een gewone tv op aangesloten en die deed het wel. Het lijkt te liggen aan een storing in mijn computer. Op de laptop doet hij het namelijk wel.. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Hieronder een screenshot.
Alvast bedankt..

Afbeeldingslocatie: http://img231.echo.cx/img231/7615/lol3mu.th.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door AnderNeo op 01-06-2005 08:39 ]

It's not the dying but the living that scares me to death

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Zit je TV-kaart toevallig vlak (onder of boven) bij de netwerkkaart of geluidskaart ?
Als het kan probeer eens de kaart zoveel mogelijk ruimte te geven, soms kunnen netwerkkaarten of geluidskaarten hinderlijke storing afgeven. Of misschien is het mogelijk om een metalen afscherming te maken tussen de kaarten ?

tering, ik moet eens beter leren lezen...het is een USB device 8)7
Maar het is iig een of andere storing van een ander apparaat.... misschien kun je eens al je usb devices ontkoppelen behalve de tvkaart en dan eens kijken wat voor beeld je hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door Caveman op 01-06-2005 10:40 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09-2025
Heb ik net geprobeerd. Werkt helaas niet.. Ik ben er nog vergeten bij te zeggen dat het lijkt of mijn schijf/moederbord ofzo lijkt te storen :?. Als ik mijn muis beweeg, dan hoor ik zeg maar mijn muis bewegen. Zeg maar hetzelfde als bij sommige laptops. Als je dan een koptelefoon daar indoet, dan hoor je het als de harde schijf iets doet.. Zoiets heb ik ook. Alleen dan bij het gluid en het beeld.. ;(

It's not the dying but the living that scares me to death