Nummerbehoud maar abo's op andere naam.

Pagina: 1
Acties:

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-02 09:22
De situatie is als volgt:

Het huidige abbonement dat ik gebruik staat nog op naam van mij moeder.(aangezien ik destijds nog 17 was kon die niet op mijn naam gezet worden). Nu loopt dit abbonement bijna af en wil ik een nieuw abbonoment afsluiten, op mijn eigen naam wel te verstaan.

Nu is mijn vraag of ik het nummer dat op mijn moeders naam staat mee kan nemen naar een abbonement op mijn eigen naam?

Ik heb hier niet echt info over kunnen vinden, maar ik neem aan dat het wel mogelijk zou moeten zijn.

Ik ga van debitel naar orange btw.

Verwijderd

wat zeiden ze bij de orange klantenservice?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je zeker wilt weten dat het goed gaat, laat je het contract bij Debitel vóór de aanvraag voor nummerbehoud op je eigen naam overzetten. Dat kan door een brief te sturen naar Debitel met de handtekening en kopie legitimatie van jou en je moeder.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-02 09:22
Canaria schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:40:
Als je zeker wilt weten dat het goed gaat, laat je het contract bij Debitel vóór de aanvraag voor nummerbehoud op je eigen naam overzetten. Dat kan door een brief te sturen naar Debitel met de handtekening en kopie legitimatie van jou en je moeder.
k, dit lijkt me idd een goede oplossing, zelf helemaal niet aangedacht, thnx

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:45
Een contractsovername kost echter wel zo'n 50 euro. Je kan je nummer ook porteren naar Orange prepaid, deze prepaid gelijk op jouw naam laten zetten en daarna weer omzetten naar Orange abonnement. 't Kost even tijd, scheelt je wel 50 euro.

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-02 11:44
TweakersOnly schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:19:
Een contractsovername kost echter wel zo'n 50 euro. Je kan je nummer ook porteren naar Orange prepaid, deze prepaid gelijk op jouw naam laten zetten en daarna weer omzetten naar Orange abonnement. 't Kost even tijd, scheelt je wel 50 euro.
of dat zoveel tijd kost weet ik niet, bij mij was orange prepay>orange>abbo binnen 15 uur omgezet (via het formulier op de orange site)
Pagina: 1