[Recover] Data intact, maar begin en einde van files wrong

Pagina: 1
Acties:

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Topicstarter
Bij het ombouwen van de server naar de nieuwe kast/voeding is een van de drives per ongeluk in een RAID mirror terecht gekomen.

Bij de recovery krijg ik de tree structure terug en kan ik alle bestanden herstellen. Recover My Files/GetDataBack geven dezelfde resultaten. Alleen zijn alle begin- en eindpunten van bestanden niet goed. Bijvoorbeeld een MP3tje van artiest A start nu midden in een MP3tje van artiest B, en eindigt halverwege artiest C.

Ik wil alleen maar 1 file terug van deze schijf. Een MS Excel 2003 file (60MB). Dus hoe kan ik (manual) de harddisk scannen naar begin- en eindpunten van MS Excel files?

Recover My Files/GetDataBack (PM8 werkt niet)
Asus A8N-SLI Deluxe
Hitachi K7160GB
RAID mirror Silicone Image 3114

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Sommige tools kunnen een image maken van de harde schijf.
Dat scheelt altijd een hoop werk als je voldoende andere schijfruimte hebt.
Sommige software zoals bv R-Undelete kan je laten scannen voor keywords op de schijf of in een image.
Het kost wel eenhoop tijd maar aangezien meestal een hoop data in blokken op de schijf staat, kan je er soms nog redelijk wat mee terug krijgen.

[ Voor 50% gewijzigd door -=bas=- op 01-06-2005 06:05 ]

Senile! Senile Oekaki

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Topicstarter
Thanks, ik zal R-Studio eens proberen, kijken of dat werkt.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Topicstarter
R-studio haalde snel en goed de data van de schijf, thanks for the tip.