Beste mensen,
Ik heb een zeer vreemde toepassingsfout die de volgende foutmelding bevat:
"wkssvc 32.exe - Toepassingsfout
De instructie op 0x004129f4 verwijst naar geheugen op 0x00000010. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt."
Als ik het rapport verzend kan ik nix terugzien zeer vreemd
Het probleem (irritante foutmelding) doet zich voor bij het opstarten... daarnaast heb ik enig idee dat mijn geheugen ook wat trager is dan voorheen.
Heb hem onder software geplaatst omdat het om een toepassingsfout gaat software is toch toepassing... (correct me if im wrong)
Mijn specs zijn:
Amd 64 3500+
MSI K8 Neo platium 2
Geforce 6600gt
Voeding: 350 watt Coolermaster
Geheugen: 2 x reepjes van 512 mb corsair twin matched pair
2 x raptor WD schijven van 36 gb in raid 0 (striping iig)
Hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik kom er niet uit weet niet waar ik moet beginnen. Maar als jullie me kunnen helpen ben ik blij
Ik heb een zeer vreemde toepassingsfout die de volgende foutmelding bevat:
"wkssvc 32.exe - Toepassingsfout
De instructie op 0x004129f4 verwijst naar geheugen op 0x00000010. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt."
Als ik het rapport verzend kan ik nix terugzien zeer vreemd
Het probleem (irritante foutmelding) doet zich voor bij het opstarten... daarnaast heb ik enig idee dat mijn geheugen ook wat trager is dan voorheen.
Heb hem onder software geplaatst omdat het om een toepassingsfout gaat software is toch toepassing... (correct me if im wrong)
Mijn specs zijn:
Amd 64 3500+
MSI K8 Neo platium 2
Geforce 6600gt
Voeding: 350 watt Coolermaster
Geheugen: 2 x reepjes van 512 mb corsair twin matched pair
2 x raptor WD schijven van 36 gb in raid 0 (striping iig)
Hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik kom er niet uit weet niet waar ik moet beginnen. Maar als jullie me kunnen helpen ben ik blij