Toon posts:

WinXP Pro: bizarre foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op een specifiek .exe file klikken om een toepassing te installeren en dit krijg ik als foutmelding van windows:

The instruction at "0x00402f60" referenced memory at "0x00a716b0". The memory could not be "read".

Click on OK to terminate the program
Click on CANCEL to debug the program

Nu als je op cancel klikt gebeurt er niets, als je op OK klikt idem dito...
ik snap het niet zo goed :s

PS: deze .exe staat op een CD, maar zelfs met naar de harde schijf over te zetten geeft hij dezelfde foutmelding.

Verwijderd

Naar mijn mening een virus

Verwijderd

probeer kb van microsoft kon zelf zo snel niks vinden

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:24

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Hmm neuh
gewoon een executable die een foute geheugen bewerking doet. nix om je zorgen over te maken.

welke .exe file gaat het om?

[ Voor 14% gewijzigd door Hubert op 31-05-2005 22:59 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Gewoon normale foutmelding dat er iets heel erg fout gaat met het programma.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02-2025

Thunde®

Don't Worry :)

Als je dit vaak gaat krijgen kan het een indicatie zijn dat je geheugen kapot is. Als het daarom vaak gaat gebeuren moet je eens Memtest draaien.

Mijn spec's | Modelbouwforum

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-04 17:37
Ik heb ook meerdere keren dat soort meldingen gehad, en die traden altijd op bij het afsluiten van programma's. Er was niets mis met mijn geheugen of wat dan ook (memtest). Het probleem is gewoon weggegaan door een reinstall van Windows.

Het is al vaker voorgekomen hier op GoT, en er was een topic waar een aanwijzing was dat het aan netlimiter zou liggen. Ik had ook netlimiter draaien op de keren dat het voorkwam, en sinds ik netlimiter niet meer heb draaien is het nooit meer voorgekomen.

De vraag is dus: Heb jij misschien netlimiter draaien?? :) Grote kans is wel dat het bij jou aan iets anders lag, want de mensen in dat topic waar ik het over heb, hadden er vooral last van bij het afsluiten van programma's.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Pagina: 1