Toon posts:

[XP]Geluid rippen van .mov bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag geluid rippen van .mov bestanden
Weet iemand van jullie een manier om dat te doen?
Bedankt voor jullie hulp

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:35
Virtual Dub openen, optie "save WAV". hmm Virtual Dub ondersteunt geen mov bestanden. 8)7

Gebruik Total Recorder, daarmee kun je alle audio opnemen wat je maar hoort, dus ook bv online mp3 streams. :)

Je topic heeft trouwens niets met Windows te maken, vandaar dat ie wel naar SA zal gaan :)

[ Voor 102% gewijzigd door Snowwie op 01-06-2005 01:59 ]

Mijn YouTube Channel

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Met bink / smacker kan je mov omzetten naar avi. Daarna kan je met virtualdub of een andere video-tool wel verder denk ik.

Verwijderd

Met Quicktime Pro kun je gewoon de data extracten. Met Radtools kun je het converten waarna je het idd met bv. vdub kunt extracten.

Er zijn ook tientallen conversietools op internet die mpv kunnen inlezen. Maar als je Quicktime toch al op je PC hebt staan kun je natuurlijk net zo goed dat zelf gebruiken.

Edit: en idd dit heeft niks met Windows te maken. Dus WOS --> SA.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 03:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 03:31:
Met Quicktime Pro kun je gewoon de data extracten. Met Radtools kun je het converten waarna je het idd met bv. vdub kunt extracten.

Er zijn ook tientallen conversietools op internet die mpv kunnen inlezen. Maar als je Quicktime toch al op je PC hebt staan kun je natuurlijk net zo goed dat zelf gebruiken.

Edit: en idd dit heeft niks met Windows te maken. Dus WOS --> SA.
Thanks het is me gelukt dankzij jullie heel ergbedankt