Toon posts:

[PES 4] Online gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een online game doen met een mede-gamer. Wanneer we connecten is alles nog goed en de wedstrijd begint ook gewoon maar na enkele minuten gespeeld te hebben disconnecten we ineens allebei :'(

Edit: Zelf heb ik de firewall van mijn router uitgezet en ook de andere heeft alle benodigde poorten los staan. Ook staat bij beide Zonealarm uit. Ik heb al gekeken op het forum maar daar kon ik geen antwoord vinden.

Nog meer mensen hier last van (gehad) of weet iemand wat de oorzaak is? :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 19:07 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Als iemand met deze informatie naar je toe zou komen:
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:52:
Ik wil graag een online game doen met een mede-gamer. Wanneer we connecten is alles nog goed en de wedstrijd begint ook gewoon maar na enkele minuten gespeeld te hebben disconnecten we ineens allebei :'(

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak is? :)
Wat zou jij dan zeggen? Geef eerst maar eens meer informatie? ;)

Volg eerst eens dit:
Spielerij - Problemen & Vragen FAQ
En dit:
Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen

Als je er dan niet uitkomt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Motrax op 31-05-2005 18:55 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zou zo niet weten waar het precies aan ligt, aan de firewall niet lijkt me omdat je dan niet eens een spel zou kunnen beginnen.

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15

K-Jay

Klaas Jan

Ik neem aan dat je de PC-versie speelt? Dat vertel je namelijk niet. Heb je de firewall van XP ook uit staan? Heb je misschien nog een p2p programma op de achtergrond draaien?
Misschien kan je router het niet aan. Probeer de firmware eens te updaten.
Tip: wees iets minder summier als je een topic opent. Hoe meer info, hoe beter :)

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod