Is het wat? Lenco autoradio/cd/mp3 CS-174

Pagina: 1
Acties:

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Aangezien ik sinds kort een nieuw (2de hands) auto heb (Astra 1.4 '92 8):P) wil ik een autoradio kopen inc. MP3 speler. Ik hoef geen super deluxe 600W spul, zolang ik maar lekker een aantal MP3tjes kan afspelen die dan nog "redelijk" klinken.

Nu had ik de Lenco autoradio/cd/mp3 CS-174 gezien bij de kijkshop voor € 119. Het lijkt mij een koopje, hoewel goedkoop soms duurkoop kan zijn. Wat me wel uber-handig lijkt is de mmc en usb mogelijkheid van dat ding..

wat specs:
* Max. vermogen 4 x 40 Watt
* FM/AM ontvangst
* Kleurendisplay met ID3-tag
* 18 Voorkeuzezenders
* PLL/RDS/EON
* CD-R/RW en MP3 afspeelbaar
* USB input
* SD/MCC card reader
* ISO-connector
* RCA line out L/R

een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS105420g.gif

Heeft iemand misschien ervaringen van dit merk en / of type autoradio's. Is deze aan te raden, of kan ik beter een paar tientjes uitgeven voor een andere (en welke raad je dan aan?). Ik kan haast alleen maar prijsvergelijkingen en productspecificaties vinden via google terwijl ik meer heb aan reviews...

[ Voor 16% gewijzigd door Standeman op 31-05-2005 18:35 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kijk es bij rondevries.nl

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Ik kan er niets over vinden, heb je het bedoeld als spam of staat er ergens wat verstopt op die site?

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ha beetje kortaf mss :+
heb niets met die site te maken, maar daar hebben ze ook wel radio/cd/mp3spelers voor 99 of meer en alleen van merken

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
NightCruiser schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:46:
ha beetje kortaf mss :+
heb niets met die site te maken, maar daar hebben ze ook wel radio/cd/mp3spelers voor 99 of meer en alleen van merken
ahhaaa.. moet ik even gaan zoeken... Ik hoop ook met usb / mmc / sd aansluiting, want dat vind ik wel weer een pluspunt. Vooral omdat ik altijd wel een usb-stick en mmc bij me heb.

Maar andere mensen nog opmerkingen?

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 11:31

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Heb je al een search gedaan? Bij mijn weten is er al over deze radio te vinden via Google.

Bv. bij Kieskeurig.nl

[ Voor 59% gewijzigd door i2Paq op 01-06-2005 13:03 ]

• steef321
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2023
Ik heb deze autoradio een week of drie terug bij de Makro gekocht voor 89,-.
Het leek me een handig ding, maar Lenco's leven niet lang (de vorige stond erom bekend dat de laser van de CDspeler warm werd en vervolgens hierdoor onherstelbaar beschadigde) en deze had ook een manco: de CD gaat er niet helemaal in en wordt vervolgens weer uitgespuugd. Heb hem dus maar weer teruggebracht. Goedkoop=duurkoop maar weer eens. Twee ritten van 60km geweest :(
Pagina: 1