Aangezien ik sinds kort een nieuw (2de hands) auto heb (Astra 1.4 '92 8):P) wil ik een autoradio kopen inc. MP3 speler. Ik hoef geen super deluxe 600W spul, zolang ik maar lekker een aantal MP3tjes kan afspelen die dan nog "redelijk" klinken.
Nu had ik de Lenco autoradio/cd/mp3 CS-174 gezien bij de kijkshop voor € 119. Het lijkt mij een koopje, hoewel goedkoop soms duurkoop kan zijn. Wat me wel uber-handig lijkt is de mmc en usb mogelijkheid van dat ding..
wat specs:
* Max. vermogen 4 x 40 Watt
* FM/AM ontvangst
* Kleurendisplay met ID3-tag
* 18 Voorkeuzezenders
* PLL/RDS/EON
* CD-R/RW en MP3 afspeelbaar
* USB input
* SD/MCC card reader
* ISO-connector
* RCA line out L/R
een plaatje:

Heeft iemand misschien ervaringen van dit merk en / of type autoradio's. Is deze aan te raden, of kan ik beter een paar tientjes uitgeven voor een andere (en welke raad je dan aan?). Ik kan haast alleen maar prijsvergelijkingen en productspecificaties vinden via google terwijl ik meer heb aan reviews...
Nu had ik de Lenco autoradio/cd/mp3 CS-174 gezien bij de kijkshop voor € 119. Het lijkt mij een koopje, hoewel goedkoop soms duurkoop kan zijn. Wat me wel uber-handig lijkt is de mmc en usb mogelijkheid van dat ding..
wat specs:
* Max. vermogen 4 x 40 Watt
* FM/AM ontvangst
* Kleurendisplay met ID3-tag
* 18 Voorkeuzezenders
* PLL/RDS/EON
* CD-R/RW en MP3 afspeelbaar
* USB input
* SD/MCC card reader
* ISO-connector
* RCA line out L/R
een plaatje:

Heeft iemand misschien ervaringen van dit merk en / of type autoradio's. Is deze aan te raden, of kan ik beter een paar tientjes uitgeven voor een andere (en welke raad je dan aan?). Ik kan haast alleen maar prijsvergelijkingen en productspecificaties vinden via google terwijl ik meer heb aan reviews...
[ Voor 16% gewijzigd door Standeman op 31-05-2005 18:35 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.