Ik heb nu kabel van @home en wil graag overstappen van kabel naar adsl, en als het kan graag met telefonie. Alleen is dit nog nergens beschikbaar. Ik kan alleen adsl abonnementen van het kpn netwerk krijgen. Wordt dit ooit nog eens uitgebreid zodat ook ik in limburg adsl + telefonie kan krijgen, en komen er nog andere netwerken dan alleen maar kpn??
Andere netwerken hangt puur af van de centrale en hoeveel huishoudens daarop zijn aangesloten.
Er zijn centrales in nederland waar <1000 huishoudens op zijn aangesloten, die zijn veel minder interessant als er ook zijn met >5000 tot wel 20000 op één centrale. Uiteindelijk vast wel wellicht.
Er zijn centrales in nederland waar <1000 huishoudens op zijn aangesloten, die zijn veel minder interessant als er ook zijn met >5000 tot wel 20000 op één centrale. Uiteindelijk vast wel wellicht.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
hm, ik woon hier in een klein godsvergeten gehucht vlakbij maastricht, dus dan denk k dat het dan nog wel ff zal duren voordat we hier telefonie krijgen. Wel ^^#$)^*#@ dat @home hier als enigste telefonie heeft...
Verwijderd
Is nu nog niet leverbaar (medio juli), maar kijk eens op http://www.kpn.com/kpn/show/id=993550/sc=0a5696