[NWN] Hosting probleem

Pagina: 1
Acties:

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Na het non-stop spelen van dit spel (Neverwinter Nights) sinds de release leek het mij wel leuk om te starten met mijn eigen Persistant World. Al sinds het begin zo'n beetje is het mij nog steeds niet gelukt om succesvol te hosten...

Bij ons hebben we het netwerk zo ingedeeld dat er een LAN netwerk loopt, en aan de switch hangt mijn Alcatel SpeedTouch Home ADSL modem die nu getweaked is als router (Dit bekende verhaaltje). In deze router heb ik ik alle poorten automatisch geforward naar mijn servercomputer waar NWN op moet serveren, dit dmv DMZ / Defserver.

Wanneer iemand mijn server opzoekt staat deze wel gewoon netjes in de Gamespy lijst maar als je probeert te connecten krijg je een timeout, en ook Direct Connect komt ook uit op een timeout. Over LAN kan ik normal connecten dus ik weet zeker dat de server zelf gewoon draait. De firewall staat goed ingesteld en NWServer mag doen wat hij wilt en ik heb het zelfs een keer geprobeerd met de firewall uitgeschakeld (en zelfs de firewall van m'n router geprobeerd uit te schakelen).

Ik heb om te testen een hakloze module draaien die geen uitbreidingen nodig heeft dus daar zal het ook niet aan liggen, en ook heb ik de meest recente (1.65) patch geïnstalleerd.

Andere games heb ik altijd normaal kunnen hosten en versheidene andere programmas draaien ook zonder problemen als server (FTP, radmin, etc) en ook NWN op een andere server joinen gaat zonder problemen.

Ik ben nu werkelijk zo'n beetje aan het einde van mijn latijn, kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen? :(

(mocht je het willen proberen, server loopt onder Tech Support: Oraijon Server, of direct connect 80.61.84.128, geen password)

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
*zucht* ok blijkbaar zien ze me nu ook niet eens meer in GameSpy

Dit knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif zit er niet voor niets ;) Gebruik het dus ook om toevoegingen te doen aan je eerdere posts!

[ Voor 62% gewijzigd door Crash op 31-05-2005 18:24 ]