[Word] Bij bold direct hele document dikgedrukt

Pagina: 1
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 10:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Geen idee waarom of waar het vandaan komt. Ik heb een hele lap tekst, waarvan ik een zin dikgedrukt wil maken. Ik selecteer die zin, doe CTRL+B en het hele document is ineens dikgedrukt. Als ik vervolgens CTRL+Z doe voor het ongedaan maken, wordt ook alles ongedaan gemaakt, maar is de zin die ik dikgedrukt wilde hebben dat nu wel netjes.

Hetzelfde gebeurt als ik gewoon het knopje B gebruik. Ook gebeurt hetzelfde bij italic, underlined of het aanmaken van lijstjes met puntjes er voor.

Het is inmiddels een document van zo'n 40 pagina's en alles dikgedrukt maken en daarna weer ongedaan maken kost een paar seconden. Is dit met een of andere update zo gekomen? Opnieuw installeren heeft helaas niet geholpen. Het gaat hier om Word 2003.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je de laatste updates voor Office al binnen? En ook voor Windows? http://officeupdate.microsoft.com :)

Ik kan het probleem zo 123 niet reproduceren hier ...... Wat heb je allemaal al geprobeerd? Op welk OS draait Office?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• BertS
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-02 08:33
Bij je opmaakprofiel 'Standaard' staat waarschijnlijk een vinkje 'Automatisch bijwerken' (opmaakprofiel 'Wijzigen' om het te zien en aan te passen), wat het probleem veroorzaakt.

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 10:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Bij je opmaakprofiel 'Standaard' staat waarschijnlijk een vinkje 'Automatisch bijwerken' (opmaakprofiel 'Wijzigen' om het te zien en aan te passen), wat het probleem veroorzaakt.
Aaaaah dus daarom schoot ie in de stress :) dank u

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.